Kan man spise alt utenom tunfisken? Fått dilla på sushi etter jeg var på restaurant og skulle ha sushi til lunch, men de hadde det ikke da
<3 venter på deg 25.02.2014 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke. HeheHva er det som er tunfisk i sushien da?![]()
Nei, bør vel unngå sverdfisk, også er det noe på kamskjellet man bør unngå i tillegg til hai og store ferskvannsfisk feks sjø-ørretKan man spise alt utenom tunfisken? Fått dilla på sushi etter jeg var på restaurant og skulle ha sushi til lunch, men de hadde det ikke da![]()
Og blåkveiteNei, bør vel unngå sverdfisk, også er det noe på kamskjellet man bør unngå i tillegg til hai og store ferskvannsfisk feks sjø-ørret
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Sant. Bra de bli sjekket..http://www.salma.no/om-salma/salma-laks-næringsinnhold
Her står det om salma-laks og graviditet. Jeg kommer til å kjøpe det og lage selv, hvis jeg skal ha
Hvis jeg skal spise sushi ute, kommer jeg til å sjekke at det er et sted som behandler råvarene ordentlig, leste em rapport fra Oslo, hvor ekkelt mange fikk påpakning for dårlig oppbevaring af fisken og hygiene, grøss
Søstra mi liker også det best, har liksom ikke skjønt det jegMå ærlig inrømme at det jeg syns er best i sushi er crab sticksden e safe den
![]()