Sushi

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Kan man spise alt utenom tunfisken? Fått dilla på sushi etter jeg var på restaurant og skulle ha sushi til lunch, men de hadde det ikke da :(

<3 venter på deg 25.02.2014 <3

Ja, jeg tror nå det. Tunfisk er det eneste jeg har fått beskjed om å holde meg unna, men jeg spiser likevel for det meste laks og tempura

Hva er det som er tunfisk i sushien da? :)

Kan man spise alt utenom tunfisken? Fått dilla på sushi etter jeg var på restaurant og skulle ha sushi til lunch, men de hadde det ikke da :(

<3 venter på deg 25.02.2014 <3
Nei, bør vel unngå sverdfisk, også er det noe på kamskjellet man bør unngå i tillegg til hai og store ferskvannsfisk feks sjø-ørret

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Nei, bør vel unngå sverdfisk, også er det noe på kamskjellet man bør unngå i tillegg til hai og store ferskvannsfisk feks sjø-ørret

Ny termin 03.02.14
Og blåkveite

Ny termin 03.02.14

http://www.salma.no/om-salma/salma-laks-næringsinnhold

Her står det om salma-laks og graviditet. Jeg kommer til å kjøpe det og lage selv, hvis jeg skal ha :)

Hvis jeg skal spise sushi ute, kommer jeg til å sjekke at det er et sted som behandler råvarene ordentlig, leste em rapport fra Oslo, hvor ekkelt mange fikk påpakning for dårlig oppbevaring af fisken og hygiene, grøss

http://www.salma.no/om-salma/salma-laks-næringsinnhold

Her står det om salma-laks og graviditet. Jeg kommer til å kjøpe det og lage selv, hvis jeg skal ha :)

Hvis jeg skal spise sushi ute, kommer jeg til å sjekke at det er et sted som behandler råvarene ordentlig, leste em rapport fra Oslo, hvor ekkelt mange fikk påpakning for dårlig oppbevaring af fisken og hygiene, grøss
Sant. Bra de bli sjekket..
Jeg liker laks minst når jeg spiser sushi... :(

Ny termin 03.02.14

Må ærlig inrømme at det jeg syns er best i sushi er crab sticks :D den e safe den;)

Masse smak på;) men fiske. E jo god den og;) tunfisk, som vi ikke sksl spise nå, synes jeg er den med minst smak.

Back
Topp