Sushi???

cathrineU

Betatt av forumet
Hvordan er det med sushi og amming? Går det helt fint, eller er det noe jeg må være obs på?

ORIGINAL: cathrineU

Hvordan er det med sushi og amming? Går det helt fint, eller er det noe jeg må være obs på?

Det går fint, kos deg:-)

Supert[:D] Har aldri smakt det før, så meg og sambo skal ut og spise det når han kommer hjem om litt over en uke[:)] gleder meg[:)]

Tror ikke selve råe fisken er noe problem, er vel heller det de smaksetter dette med..?

Har aldri sett eller smakt sushi, men ville vært obs på om det er no sterke sauser/dipper ol den type greier til + det vanlige løk ol.. -ikke om jeg vet det brukes eller ei [8D]

ORIGINAL: FRK John Deere

Tror ikke selve råe fisken er noe problem, er vel heller det de smaksetter dette med..?

Har aldri sett eller smakt sushi, men ville vært obs på om det er no sterke sauser/dipper ol den type greier til + det vanlige løk ol.. -ikke om jeg vet det brukes eller ei [8D]

Ok.. lille gutt reagerer ikke på maten jeg spiser så det går bra. skal ikke amme før dagen etter heller.

det går fint, bare styr unna tunfisken[:)]

Hva er det med tunfisken?

all sushi i norge har vært fryst så parasitter osv er det ingen fare med. Tunfisk inneholder et stoff (husker ikke hva) men det er veldig lav %, likevel blir man som gravid frarådet å spise tunfisk og i ekstreme mengder hver dag kan man få forgiftning av det, men trodde ikke det gikk over i melken (?), i små mengder gjør det uansett ikke noe. Jeg ville ikke tenkt så forferdelig mye på det, bare kos deg[;)] Du skal jo ikke spise kilovis uansett akkuratt og om det er en tunfiskbit eller to så vil ikke det skade noen av dere[:)]

Back
Topp