Sushi-oppskrift

google

hvoran da mener du???

oppskrift?

vi lager masse sushi,maki,sashimi og nigiri osv...

ORIGINAL: ohBaby!

hvoran da mener du???

oppskrift?

vi lager masse sushi,maki,sashimi og nigiri osv...

Tips til sammensetninger...
Tenkte å lage det selv til i kveld.
Ja, også hvordan jeg skal gjøre det...

ORIGINAL: turbo trash

google

når man googler får man liksom ikke spurt de som har lagt ut om den er god eller ikke... Liker å få anbefalninger om noen har... [;)]

alt av sushi er jo godt!

men man får jo favoritter,og det er nok meget individuelt hva hver enkelt liker best!

jeg digger nigiri med kamskjell og tunfisk f.eks,mens mammen digger mest laks og kveite

jeg digger også maki med avocado,gulrot,agurk og valgfri fisk/skalldyr

og sashimi synes jeg det er så godt med kamskjell og hval faktisk

det du trenger er riseddik,rullematte,sushiris,tang,wasabi,syltet og soyasaus, + evt grønnsaker til makiene.

hvam ed å gå på bokhandelen og kjøpe en sushibok? finnes i de billige kokebokseriene de har,sånne sånne til 79kr. :)

noen bilder fra vår første hjemmelagde;

alt av sushi er jo godt!

men man får jo favoritter,og det er nok meget individuelt hva hver enkelt liker best!

jeg digger nigiri med kamskjell og tunfisk f.eks,mens mammen digger mest laks og kveite

jeg digger også maki med avocado,gulrot,agurk og valgfri fisk/skalldyr

Ja, det er sant. Jeg er som mannen din på nigri'ne, men mmm... maki'ne som du liker høres ut som min smak, ja!

det du trenger er riseddik,rullematte,sushiris,tang,wasabi,syltet og soyasaus, + evt grønnsaker til makiene.

Jupp!
Det har jeg allerede kjøpt inn [:D]

hvam ed å gå på bokhandelen og kjøpe en sushibok? finnes i de billige kokebokseriene de har,sånne sånne til 79kr. :)

Det var nok lurt.
Litt skeptisk til at de har noen sushi-utgaver her, men... hehe...

Takk, skal du ha.
Og btw: De dere hadde laget så fine ut *jupp*

versegod!!!

vi har brukt den til å koke risen,oppskrifta i boka vår er allefall veldig god! :) ellers har vi vl ikke brukt noen av oppskriftene.. så sånn sett er google vel så bra! :)

Back
Topp