Susanne og lillebror .... ?

BettyBe

Glad i forumet
Ja, hvilke guttenavn kan passe sammen med Susanne? [:)]

Sander, sebastian, Syver, Sigurd, for å nevne noen [;)]

ORIGINAL: swimzy

Sander, sebastian, Syver, Sigurd, for å nevne noen [;)]

Så snill du er som tar deg tid til å svare swimzy! [:)]

Jeg liker Sander og Sebastian kjempegodt, men ønsker å styre unna poppis-navnene.. *sukk*

Holdt på leenge før vi klandet på Susanne til storesøster: Et søtt, "ikke poppis", "internasjonalt" navn (forståelig og uttalelig på flere språk), som ikke har slik kjempereligiøs betydning.. -er humanetiker, har ingen tilknytning til kirka, så ønsker ikke et navn som betyr slikt som "Gå med Gud" og lignende... [8D] Lett skal det ikke være?! [;)]

Det første jeg tenkte på var Ludvik/Ludvig[:D] Men det er kanskje ikke så internasjonalt.. [:)]

hva er poppis? hverken Sebastian og til dels Sander er superpoppis synes jeg

Er det ønskelig med samme forbokstav?

Benjamin
Ferdinand
Edvard
Ludvig
Sebastian

synes og
Filip
Lukas
William
passer men de er for poppis

ORIGINAL: Jannamor

ORIGINAL: Jane2

Det første jeg tenkte på var Ludvik/Ludvig[:D] Men det er kanskje ikke så internasjonalt.. [:)]

ludvig van beethoven??? Ludvig XVI? Ludvig Holberg? veldig internasjonalt spør du meg ;)

funker i veldig mange land og

http://no.wikipedia.org/wiki/Ludvig

http://www.ssb.no/navn/

He he, ja sant det[:)] Det er jo egentlig veldig internasjonalt. Tenkte meg ikke om[;)] Fint navn er det og, syns jeg[:D]

Flåklypa Ludvig og Solan Gundersn, hehehe, nei jeg har helt feil assosiasjoner jeg... men joa, navnet er fint! [;)]

Sebastian er "oppbrukt" på sambo's side av slekta, så det utgår..
Benjamin heter sønnen til bestevenninna
Sander sønnen til ei anna god venninne, lå på 9 plass på topplista i 2009 -> så litt for "poppis" for meg uansett
William er kjempefint, det lå rett over Sander i 2009, og om mulig høyere i 2010? [8D]

Marius, Henrik, Fredrik, Stefan og Steffen står på lista vår (mi, hehe) foreløpig da... men den er i stadig forandring! [:)]
*gruble gruble* Forøvrig er det ikke så nøye om det er samme forbokstav eller ikke. [:)]

ORIGINAL: BettyBe2ndButterfly

Flåklypa Ludvig og Solan Gundersn, hehehe, nei jeg har helt feil assosiasjoner jeg... men joa, navnet er fint! [;)]

Sebastian er "oppbrukt" på sambo's side av slekta, så det utgår..
Benjamin heter sønnen til bestevenninna
Sander sønnen til ei anna god venninne, lå på 9 plass på topplista i 2009 -> så litt for "poppis" for meg uansett
William er kjempefint, det lå rett over Sander i 2009, og om mulig høyere i 2010? [8D]

Marius, Henrik, Fredrik, Stefan og Steffen står på lista vår (mi, hehe) foreløpig da... men den er i stadig forandring! [:)]
*gruble gruble* Forøvrig er det ikke så nøye om det er samme forbokstav eller ikke. [:)]

hmm...
* Stian
* Simen
* Simon
* Sondre

? [:)]

Bastian
Emil
Petter
Oliver
Theo

Back