SUS

elida08

Flørter med forumet
Er det noen her som har fått brev fra sus, og fått innkalelse "til samtale"... Skal på ordinær ultralyd i februar, men denne samtalen er i januar.
Er det noen som vet hva som "skjer" i en sånn samtale? ble litt nervøs nå...

det er nok bare en innskrivning på sykehuset... :) og vise deg litt rundt osv.. ikke noe du skal frykte :)

men innskrivningen trudde eg ikkje en gjore før en var rundt 30 uker eller noe... slik var det vertfall sist..

Innskriving er ikke før uke 30+ trodde jeg.

Ring Føden og hør.

bare å ringe og høre1kan jo vere noe nytt,men innskrivning va ikke eg på før uke 36 el noe.

Eg har ringt inn, me di kunne ikkje svara på keffor eg har fått timen... hu sa bare at nogen blir innkalte og andre ikkje, at det var en vurdering... så då lure eg på ka så gjer at eg blei innkalt... blei ikkje det i forrige svangerskap...

Nei, har ikke det med noen av mine.

ORIGINAL: elida08

Eg har ringt inn, me di kunne ikkje svara på keffor eg har fått timen... hu sa bare at nogen blir innkalte og andre ikkje, at det var en vurdering... så då lure eg på ka så gjer at eg blei innkalt... blei ikkje det i forrige svangerskap...

Hmmm.. ring de å hør! hadde det vært noe alvorig burde de jo informert deg om dette i brevet eller på tlf ville jeg tro!?
Men innskrivning er ikke før i uke 36 på SUS! var iallefall sånn med meg i 2005 og ifjor!

Back
Topp