SUS-fødende ;)

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Var inne på ord. ul å kikket...

TIL NÅ ER DET

11 jenter
5 gutter
1 overraskelse

SOM FØDES PÅ SUS I AUGUST!!!!!!!!

Skikkelig spennende...kommer helt garantert til å treffe på noen av dere før-under-etter fødesel [:D][:D]

11 jenter du... det var ikke verst... men ja kommer garantert til å treffe på noen enten vi vil eller ikke ser det ut som;)

Wow.. Så spennende[:D] Jeg er nr 16 da siden jeg ikke har skrevet meg opp på den listen.. Skal på ul på torsdag og da får vi vite om vi får en til gutt eller en til jente som fødes i august[;)]

jeg har heller ikke skrevet meg på den listen,men skal føde på SUS i august :) håper ikke alle kommer inn samtidig da,slik at det blir helt fødekaos,hehe [;)]

så gøøy:-)
Har hørt mange si det er jenteår i år. Alle jeg kjenner fikk gutt i fjor, og i år er det stort sett jenter på vei - og en av de prinsessene skal bli mine [:D]

Eg og ska på sus i august hihi.. men har ikke vært på ul ennå og fått vite kjønnet.. litt over en uke igjen :)

Så gøy! For min del håper jeg kanskje at vi kan møtes litt før august også, slik at vi kan stifte noen nye bekjenskaper [:)] Har foreløpig bare to venninner som fikk nå i februar, og ellers ingen kjente i samme situasjon. Vil gjerne ha noe å trille med i høst!!

Har tenkt til å dra i gang et Stavanger treff også, hvis noen er interessert.. Må bare få unna påska først, så kommer jeg sterker tilbake etter det [:D]

ORIGINAL: Engel1

Så gøy! For min del håper jeg kanskje at vi kan møtes litt før august også, slik at vi kan stifte noen nye bekjenskaper [:)] Har foreløpig bare to venninner som fikk nå i februar, og ellers ingen kjente i samme situasjon. Vil gjerne ha noe å trille med i høst!!

Har tenkt til å dra i gang et Stavanger treff også, hvis noen er interessert.. Må bare få unna påska først, så kommer jeg sterker tilbake etter det [:D]

Hmm...har oxo to venninner som fikk i februar...kan det være de samme??

eg skal også føde på sus,å får ei jente[:D]

ORIGINAL: Engel1

det hadde vært knallkjekt :D e med på det eg :D

Back
Topp