Surrete!!

Fantastisk!![:D]

Men du - du er nok ikke den eneste som er "litt" surrete. Forleden kveld GLEMTE jeg å ta på lillesnuppa mi bleie etter kveldsbadet. Bare kledde på henne pysjamasen, ga henne kveldsmat og fikk pappaen til å ta henne opp i senga. Han merka det da, når han bar henne[:D] Fikk oss en god latter hvertfall...

ORIGINAL: LilleTiger

Fantastisk!![:D]

Men du - du er nok ikke den eneste som er "litt" surrete. Forleden kveld GLEMTE jeg å ta på lillesnuppa mi bleie etter kveldsbadet. Bare kledde på henne pysjamasen, ga henne kveldsmat og fikk pappaen til å ta henne opp i senga. Han merka det da, når han bar henne[:D] Fikk oss en god latter hvertfall...

Hihi [:D][:D][:D]

Godt å høre og lese at jeg ikke er alene!! [8D][8D]

HAAHAHA!!!!!

Den var den beste[:D]

Hehe! Bra gjort! Godt å høre at det er flere som er surrette! Det er jeg også for tiden! Glemmer alt mulig, så jeg må skrive lapper om alt jeg skal huske.. Tror ammetåka har kommet tidlig denne gangen.

Hahaha, bra gjort[;)]

Haha, beste på lenge! [:D] Og jeg som trodde JEG hadde blitt surrete.. men har ikke kjøpt ting dobbelt opp enda. Godt jobba[;)]

Det er det morsomeste jeg har hørt på lenge, godt å få den god latter på morgenkvisten.[:D]

Back
Topp