Surrehjerne

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Noen her som føler seg skikkelig surrete :wacky:? Eller som de sier på engelsk "pregnancybrain" :knegg: . Hva slags rare ting har du gjort?

Senest i morges hadde jeg et øyeblikk. Jeg tok skurekrem på tannbørsten :wtf: hadde vasket badet i går og den sto igjen. Aner ikke hva som foregikk i topplokket mitt

Ellers har jeg.
- satt 1åringen i pasasjersetet bak etter jeg henta han i barnehagen. Satt meg bak rattet og så i speilet at han ikke var i stolen sin. Skjønte ikke hva som var hendt :knegg: tok noen sekund før jeg skjønte hva jeg hadde gjort
- lagt hvitosten i oppvaskmaskin, og ostehøvelen i kjøleskapet.
- satt på klesvask uten pulver
- lagt nøklene mine i fryseren
-dratt på butikken og kjøpt alt annet enn den ene tingen jeg skulle huske på
-kjøpt feil bleiestørrelse til storebror
- smurt meg med mannens aftershave istedenfor fuktighetskrem
-glemmer å gjøre ting

Og mye mer. Siden jeg er så surrete husker jeg ikke alt :wacky: mannen min sier at så ofte jeg har sagt "Æ trodde æ hadde gjort det" det siste 9 mnd, kommer det å stå på gravstøtta mi den dagen jeg dør :laughing001
 
Last edited:
Hahaha heldigvis ikke så ille her. Jeg er distré og glemmer ting og tang, men that’s it. Ville vært ille å pusset tenner med skurekrem, men de ble kanskje hvite?
 
Hehe, ja du har sist blitt skikkelig angrepet av pregnancy brain! Har hatt noen merkelige greier her også, men ikke på langt nær så ille :hilarious: Hehe!
 
Haha! Kjenner meg godt igjen :p har ikke hatt så ille, men er skikkelig distrè om dagen og føler vel egentlig at jeg tenker på alt mulig annet enn hva jeg skal gjøre :p La et krydder i kjøleskapet for noen dager siden hehe
 
Jeg roter bort ting mens jeg holder i det.
Gikk lenge rundt å lette etter nøklene som jeg hadde i hånden.
Såååå mye ting som har endt opp på rare steder.
Overraskende mye som ender opp i kjøleskapet;
-ferdig bretta t-skjorter
-brukt servise etter middag
-så og si alt jeg tar i....
Gleder meg til ammetåka :hilarious:

Så du er heldigvis ikke aleine.
Spenol på tannbørsten er heller ikke å anbefale, men kanskje hakket bedre enn skurekrem?
 
Noen her som føler seg skikkelig surrete :wacky:? Eller som de sier på engelsk "pregnancybrain" :knegg: . Hva slags rare ting har du gjort?

Senest i morges hadde jeg et øyeblikk. Jeg tok skurekrem på tannbørsten :wtf: hadde vasket badet i går og den sto igjen. Aner ikke hva som foregikk i topplokket mitt

Ellers har jeg.
- satt 1åringen i pasasjersetet bak etter jeg henta han i barnehagen. Satt meg bak rattet og så i speilet at han ikke var i stolen sin. Skjønte ikke hva som var hendt :knegg: tok noen sekund før jeg skjønte hva jeg hadde gjort
- lagt hvitosten i oppvaskmaskin, og ostehøvelen i kjøleskapet.
- satt på klesvask uten pulver
- lagt nøklene mine i fryseren
-dratt på butikken og kjøpt alt annet enn den ene tingen jeg skulle huske på
-kjøpt feil bleiestørrelse til storebror
- smurt meg med mannens aftershave istedenfor fuktighetskrem
-glemmer å gjøre ting

Og mye mer. Siden jeg er så surrete husker jeg ikke alt :wacky: mannen min sier at så ofte jeg har sagt "Æ trodde æ hadde gjort det" det siste 9 mnd, kommer det å stå på gravstøtta mi den dagen jeg dør :laughing001

Føler med deg :hilarious:
 
Jeg skulle hente is opp av fryseren hin dagen. Åpnet i stedet kjøleskapet og glodde på innholdet i sikkert et halvt minutt mens jeg lurte på hva i all verden det var jeg skulle. Surret rundt i flere minutter før jeg kom på at jo, jeg skulle finne meg is.

Har også hatt noen tilfeller av at jeg skal legge noe på plass og prøver først å legge det et helt annet sted. Trenger ikke være to ting jeg bytter om engang. Holder med én.

Ifølge mannen oppfører jeg meg helt som normalt. Han sier jeg ikke får bli "en av de som skylder på gravidhjerne eller ammetåke" :rolleyes:
 
Back
Topp