Noen her som føler seg skikkelig surrete ? Eller som de sier på engelsk "pregnancybrain" . Hva slags rare ting har du gjort?
Senest i morges hadde jeg et øyeblikk. Jeg tok skurekrem på tannbørsten hadde vasket badet i går og den sto igjen. Aner ikke hva som foregikk i topplokket mitt
Ellers har jeg.
- satt 1åringen i pasasjersetet bak etter jeg henta han i barnehagen. Satt meg bak rattet og så i speilet at han ikke var i stolen sin. Skjønte ikke hva som var hendt tok noen sekund før jeg skjønte hva jeg hadde gjort
- lagt hvitosten i oppvaskmaskin, og ostehøvelen i kjøleskapet.
- satt på klesvask uten pulver
- lagt nøklene mine i fryseren
-dratt på butikken og kjøpt alt annet enn den ene tingen jeg skulle huske på
-kjøpt feil bleiestørrelse til storebror
- smurt meg med mannens aftershave istedenfor fuktighetskrem
-glemmer å gjøre ting
Og mye mer. Siden jeg er så surrete husker jeg ikke alt mannen min sier at så ofte jeg har sagt "Æ trodde æ hadde gjort det" det siste 9 mnd, kommer det å stå på gravstøtta mi den dagen jeg dør
Senest i morges hadde jeg et øyeblikk. Jeg tok skurekrem på tannbørsten hadde vasket badet i går og den sto igjen. Aner ikke hva som foregikk i topplokket mitt
Ellers har jeg.
- satt 1åringen i pasasjersetet bak etter jeg henta han i barnehagen. Satt meg bak rattet og så i speilet at han ikke var i stolen sin. Skjønte ikke hva som var hendt tok noen sekund før jeg skjønte hva jeg hadde gjort
- lagt hvitosten i oppvaskmaskin, og ostehøvelen i kjøleskapet.
- satt på klesvask uten pulver
- lagt nøklene mine i fryseren
-dratt på butikken og kjøpt alt annet enn den ene tingen jeg skulle huske på
-kjøpt feil bleiestørrelse til storebror
- smurt meg med mannens aftershave istedenfor fuktighetskrem
-glemmer å gjøre ting
Og mye mer. Siden jeg er så surrete husker jeg ikke alt mannen min sier at så ofte jeg har sagt "Æ trodde æ hadde gjort det" det siste 9 mnd, kommer det å stå på gravstøtta mi den dagen jeg dør
Last edited: