surre lønn.grrr

solstreif

Glad i forumet
uff må bare få ut frustrasjonen.
er 100 prosendt sykemeldt og da mitt vikariat gikk ut 30/9 så regna jeg med å få betalt ut det jeg skal fra jobben for 1\9-30\9 sant??
også skal nav ta over fra 1\10 til mamma permisjons pengene blir utbetalt. men nå har jeg ikke fått utbetalt for annet en min faste stilling på 12.9 prosent. og ikke for den siste mnd av vikariatet. å jeg vet ikke hvem jeg skal snakke med. regner med det er lønnings kontoret og ikke nav siden jeg jo egentli skal ha lønn for september vil jeg da tro. men ho som har med det å gjøre har fri nå i høst ferien....

hva nå med huslånet som skal trekkes fra min konto nå når jeg ikke har fått det jeg skal. kjenner jeg blir kjempe stressa. wrææl. når non tar ferie bør de ikke da ha en vikar???
jeg vet jeg ikke burde stresse men er jo ikke så lett å la det vær når man har masse utgifter og ei tulle på 3 som trenger høst dress på barnehagen, husleie som skal betales mat som skal kjøpes osv og så får man bare utbetalt 3900kr pga papir surr fra lønskontoret. og ikke får man retta det opp med engang heller....kjenner jeg bare vil grine her. er så frustrerende.

har også noe barneutstyr som står å venter på posten som skulle vært henta og betalt som jeg har gleda meg sååå til kom. å så får jeg ikke de penga jeg skal. buhuu. snerr. blanding av sinne og tårer her nå. uff hormonene gjør det ikke noe bedre må jeg si

Nei, så kjipt :( Har selv opplevd å ikke få lønn pga papirkluss, det var heldigvis ikke noen unger inne i bilde da. Men er fortsatt like irriterende og frustrerende når sånt skjer. Håper virkelig at du får ordnet opp i det raskt og at alt går bra :)

Back
Topp