Surogatmor

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
Nei. Å gå gravid er noe av det verste jeg har gjort. Jeg fungerte jo ikke i hverdagen for noen. Hadde ikke gjort det for noen andre. Hadde ei heller klart å levert fra meg babyen. Det er eneste grunn til jeg gikk gjennom det to ganger gitt :p En baby i slutten :)

Nei.. Har vanskeligheter nok med å "skaffe" barn med egne gener.. Og syns det blir litt for intimt.

For en av mine søstre eller ene svigerinnen min som ikke kan få egne barn: Ja, til tross for bekkenproblemer, vann i kroppen og annet F***skap som skjer når jeg er gravid :p
For venninner som står meg veldig nær: Hadde vurdert det men tror nok jeg hadde sagt nei... :(

Selv om jeg hater å gå gravid og gjennomgår det fordi jeg vet premien er såååå verdt det hadde jeg nok gjort det for noen som betyr veldig mye for meg, om de selv ikke kunne fått det til!

Hypotetisk sett, ja. Dersom alt lå til rette for det. Innsett av både egg og sperm, folk som sto meg relativt nært som ikke klarte selv.

Nei, det kunne jeg faktisk aldri gjort. Ikke bare fordi jeg hater å gå gravid (fordi kroppen min ikke takler det), men jeg hadde aldri i verden klart å gi fra meg barnet etterpå ♡

Nei, desverre. Det å gå gjennom et svangerskap og en fødsel for å så gi fra meg barnet hadde jeg aldri klart.

Tror ikke det. Blir vanskelig å bli knyttet til et barn noen andre skal ha. Som man selv får se lite

Jeg har hatt nå to tøffe svangerskap, men for min lillesøster hadde jeg lett gjort det for :) Men ingen andre hadde jeg gjort det for

Jeg har blitt spurt, men jeg kunne ikke gjort det. Jeg er ikke overstadig begristret for å være gravid og etter nr to fikk jeg fødselsangst.
Bare lurer - hvordan skulle det foregått? Er jo ikke lov her. I utlandet?

Nei tror ikke jeg hadde gjort det. Så uvel som jeg føler meg som gravid spesielt på slutten så orker jeg såvidt å gjennomføre svangerskap for å få egne barn. Hadde nok heller ikke klart å gitt fra meg barnet selv om jeg visste det biologisk sett ikke var mitt.

Jeg tror jeg hadde gjort det for lillesøsteren min, men ingen andre. Jeg er mer villig til å utføre eggdonasjon, men tror fortsatt jeg bare hadde gjort det for søsteren min :)

For søsken skulle jeg ha vurdert det.

aldri. hadde blitt følelsesmessig knytta uansett.

Ja absolutt så lenge jeg viste jeg ville beholde kontakt med barnet videre

Back
Topp