Surkler

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror surkler i brystet når han puster :-/
Virker ikke plaget, hoster ikke, men har vært tett i nesa en stund.
Minner veldig om T, og han fikk påvist astma da han var 10 måneder.
Ville dere reist til legen så lenge formen ellers er bra?

Nei, Hermine har åsså surkla i brystet flere ganger har ikke orka å gjøre noe med det! Høres ut som at hun rett og slett har slim i halsen og ikke hoster det opp!

Jeg er hysterisk så jeg ville ringt helsestasjon eller legen :angel9

To helt motstridende svar, fnis :-D
Jeg er ikke bekymret egentlig. Skal innom hs ca 3. Februar, kan høre litt da med mindre han blir værre!

Jeg hadde ikke ringt legen så lenge almenntilstanden er god og han spiser godt :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hvis han spiser godt ogeri fin form hadde jeg ventet til 3 februar og sjekka det da:)

Da hadde jeg venta:)

Jeg hadde og venta.Har surkla en del her og,men det gikk seg til:-)
Så lenge han er frisk og fornøyd ellers,så hadde iallefall jeg tatt det med ro:-)

Jeg hadde sikkert ringt og spurt legen for jeg er også en smule hysterisk :-) men det går nok fint å vente til 3 februar og sjekke det da :) visst det blir verre er det jo bare å ringe de før. Håper det gir seg og du slipper å sjekke det ut! :-)

du hører jo piping fra brystet om han skulle få vansker med å puste, ellers kan jo som sagt slimet ligge i halsen og ikke i lungene ;)

du hører jo piping fra brystet om han skulle få vansker med å puste, ellers kan jo som sagt slimet ligge i halsen og ikke i lungene ;)

Det har gått litt over til piping nå, så det blir nok legetur her snart!
Formen hans er jo veldig fin. Men jeg kjenenr igjen mye fra T, selvom han var 10 måneder før vi gjorde noe med det.

Uff, da hadde jeg tatt turen til legen altså.

Ja!
Vi ser an kvelden litt.
Men nå har han tendenser til å være anpusten!
Huff, ja da ville jeg nok tatt en sjekk hos legen! Og jeg er ikke hysterisk og hypokonder;) er ekkelt om det skulle utvikle seg til falsk krupp! :(

Ja!
Vi ser an kvelden litt.
Men nå har han tendenser til å være anpusten!

Da hadde jeg dratt på legevakten. Jeg har selv astma, og om jeg blir forkjølet får jeg alltid luftveisinfeksjon og sliter enda mer m og puste. Må ikke være noe dårlig, men greit og få det sjekka opp.

Da hadde jeg dratt på legevakten. Jeg har selv astma, og om jeg blir forkjølet får jeg alltid luftveisinfeksjon og sliter enda mer m og puste. Må ikke være noe dårlig, men greit og få det sjekka opp.

Nå har han begynt å hoste, virker som han får opp endel nå.
Fortsatt ingen feber eller dårlig allmenntilstand.

Alltid greit å få sjekket synes jeg:-)

Alltid greit å få sjekket synes jeg:)

Ja enig. HAr egentlig ganske lav terskel for å sjekke opp med så små.
Men nå virker han så fin, så vi følger med og ser det litt an tenker jeg =)

Nå har han begynt å hoste, virker som han får opp endel nå.
Fortsatt ingen feber eller dårlig allmenntilstand.

Nei, men når det er piping fra brystet hadde jeg dratt på legevakten, men det er så meg:)

Back
Topp