Sure ting

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Herregud, jeg er så lysten på sure ting. Og har så utrolig lyst på de røde fiskene i bon bon søppeldynga. Finner det ingen steder!! I dag drakk jeg rett fra ei sånn gul sitronflaske. Kan ikke bli surt nok :P Var ikke slik sist jeg gikk gravid...:P

Haha man får mye rart for seg.. jeg skal helst ha rene enkle smaker jeg da... og hvertfall ikke for søtt, ikke noe som er søtere enn frukt får jeg ned :P og jeg er egentlig sjokoman haha

Hahaha! Rett fra sittonflaska faktisk... artig!

Selv har jeg ikke fått noen spesielle lyster enda, bare generelt fysen

Har det sånn eg også! Fersk sitron er perfekt ;)
Meen i dag har eg hatt enormt lyst på heimelaga pannekaker med nugatti :rolleyes: meen, har ikkje noko av det i hus. Men i morgon!!! :D

Herregud, jeg er så lysten på sure ting. Og har så utrolig lyst på de røde fiskene i bon bon søppeldynga. Finner det ingen steder!! I dag drakk jeg rett fra ei sånn gul sitronflaske. Kan ikke bli surt nok :P Var ikke slik sist jeg gikk gravid...:P
Rema 1000 pleier å ha søppeldynga :)

Hahaha fikk vondt i kjeven når jeg las innlegget ditt :p det får vertfall jeg sv megasure ting

Jeg så på en godteributikk på nettet der de selger poser med bare fisker! :D husker ikke hva den heter så klart

Jeg også elsker sure ting, men får dessverre halsbrann av det :(

Jeg også!!! Må drikke fanta/solo, surt godteri, sure klemetiner, grønne epler:-) de ser surt = jente men jeg venter gutt :p

Jeg også!!! Må drikke fanta/solo, surt godteri, sure klemetiner, grønne epler:-) de ser surt = jente men jeg venter gutt :p
Jeg leste nettopp en artikkel hvor det sto surt=gutt, hehe. De lærde strides nok mye om disse mytene:) Jeg har en gutt fra før, da hadde jeg ikke noen ekstra trangt til å spise surt. Men husker jeg syntes appelsiner var fantastisk godt da også:)

Hahaha fikk vondt i kjeven når jeg las innlegget ditt :p det får vertfall jeg sv megasure ting

Jeg så på en godteributikk på nettet der de selger poser med bare fisker! :D husker ikke hva den heter så klart
Åååh, det hadde vært drømmen med en egen pose fisker:D

Jeg også MÅ ha sure ting!! Dessverre finner jeg ikke sure klementiner lengre :( men jeg kan også hive i meg en sitron og elsker alt jeg kan putte i meg som svir i munnen :p mmmmm

Jeg også MÅ ha sure ting!! Dessverre finner jeg ikke sure klementiner lengre :( men jeg kan også hive i meg en sitron og elsker alt jeg kan putte i meg som svir i munnen :p mmmmm

Men det finnes sure appelsiner.. for jeg skulle virkelig kose meg med appelsiner og tok en bit og den var mega sur haha det ville jo selvfølgelig ikke jeg ha så håper ikke alle er like sure for det er vel 20 stk hehe :P

Kjøpte kiwi her om dagen som jeg kjente var litt harde. Herregud så syrlige og deilige de var:) Var sånn som du sier; så sure at det svir i munnen:) Hehe:)

Surt og friskt det går i her også, men sist med jente i magen var det søtt det gikk i, spennende å se om dette er gutt da :)

Surt og friskt det går i her også, men sist med jente i magen var det søtt det gikk i, spennende å se om dette er gutt da :)
Morsomt:) Her er det motsatt. Hadde ikke sug etter surt da jeg gikk med gutten vår:) Spennende ja, selv om jeg har lite tro på sammenheng mellom vaner/lyster og kjønn:)

Back
Topp