Herregud, jeg er så lysten på sure ting. Og har så utrolig lyst på de røde fiskene i bon bon søppeldynga. Finner det ingen steder!! I dag drakk jeg rett fra ei sånn gul sitronflaske. Kan ikke bli surt nok Var ikke slik sist jeg gikk gravid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rema 1000 pleier å ha søppeldyngaHerregud, jeg er så lysten på sure ting. Og har så utrolig lyst på de røde fiskene i bon bon søppeldynga. Finner det ingen steder!! I dag drakk jeg rett fra ei sånn gul sitronflaske. Kan ikke bli surt nok Var ikke slik sist jeg gikk gravid...
Sukk....Og jeg som var innom der i dag Men da tenkte jeg selvfølgelig ikke på det!Rema 1000 pleier å ha søppeldynga
Jeg leste nettopp en artikkel hvor det sto surt=gutt, hehe. De lærde strides nok mye om disse mytene Jeg har en gutt fra før, da hadde jeg ikke noen ekstra trangt til å spise surt. Men husker jeg syntes appelsiner var fantastisk godt da ogsåJeg også!!! Må drikke fanta/solo, surt godteri, sure klemetiner, grønne epler de ser surt = jente men jeg venter gutt
Åååh, det hadde vært drømmen med en egen pose fiskerHahaha fikk vondt i kjeven når jeg las innlegget ditt det får vertfall jeg sv megasure ting
Jeg så på en godteributikk på nettet der de selger poser med bare fisker! husker ikke hva den heter så klart
Jeg også MÅ ha sure ting!! Dessverre finner jeg ikke sure klementiner lengre men jeg kan også hive i meg en sitron og elsker alt jeg kan putte i meg som svir i munnen mmmmm
Kjøpte kiwi her om dagen som jeg kjente var litt harde. Herregud så syrlige og deilige de var Var sånn som du sier; så sure at det svir i munnen HeheJeg også MÅ ha sure ting!! Dessverre finner jeg ikke sure klementiner lengre men jeg kan også hive i meg en sitron og elsker alt jeg kan putte i meg som svir i munnen mmmmm
Morsomt Her er det motsatt. Hadde ikke sug etter surt da jeg gikk med gutten vår Spennende ja, selv om jeg har lite tro på sammenheng mellom vaner/lyster og kjønnSurt og friskt det går i her også, men sist med jente i magen var det søtt det gikk i, spennende å se om dette er gutt da
Heheh Jeg fant søppeldynga i helga så jeg har fått tilfredsstilt det værste sygetVurderer nå om det er verdt 150 i frakt å få kloakslam til norge