Sure sambo!

Lilje84

Elsker forumet
Da har jeg fått streng beskjed om å logge av på BV å være litt sosial! Ble drit sur fordi jeg sitter her inne åsså fordi jeg tok bilde av kjolen min å la ut. mannfolk!  Jeg skal si det samme når han sitter helt paralysert å ser på discovery neste gang! huff

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Omg.
Er det MIN sambo du har der eller?[8D]
Han er forrresten ikke hjemme..
Men sier AKKURAT det samme..
Og han sitter omtrent foran salongbordet og ser discovery. Og det han ser der er sååååååååå kjedelig![8D][8D]

hehe høres ut som om det er noe de fleste opplever! så sur vettu! jeje må vel kanskje gjøre det for ham nå da. Åsså er han sykemdelt for tia pga skuldra så han er jo hjemme hele tiden så han ser jo hva jeg gjør mens han er på jobb å! håper han blir frisk snart så jeg kan være her på dagtid igjen hehe![:)][:)]

go natta alle sammen!  får vel gå å legge meg jeg da.er vel sikkert litt kos å oppmerksomhet sambo vil ha!  Hehe kanskje jeg skal nekte han  fordi han nekta meg BV!! Hahahahahahahaha!!![:D]

Her er problemet kamp om pc'n [&:]
Mannen har blitt hekta på facebook og pokeren der - spiller med broren og venner HELE TIDA!!!!

Så på kveldstid får jeg sjelden innpå bv før etter at gubbelurius har lagt seg [:)]

huff... hehe[:D]

Min bare mobber meg, han... Sier at jeg ikke har et liv utenom BV.. DET HAR JEG DET SÅ [:@] Hadde besøk av en venninne i forgårs og får besøk av to andre idag!

hehe  ...  høres ut som min kveld det der...

jeg på nett han ser på discovery...skjønner ikke at han gidd, er jo bare det samme oppatt og oppatt. på nett skjer det iallefall ting..hehe

Ja fy meg altså! å legge ut et bilde av en kjole er ikke akseptabelt nei! Blir vel husarrest på meg![8D]

Samboeren min har ikke noe han skulle sakt han. Han sitter foran pcn sin minst like mye som meg, han er hekta på pc spill.
Er mere jeg som blir sur på han [;)]

Hvorfor ble han sur for at du la ut bilde av kjolen din?

ORIGINAL: Wiccababe

Fordi han synes ikke at jeg skal drive å legge ut bilder, bare tull synes han . han mener jeg er for mye på BV å at det er bare tull! jaja mannfolk!

ORIGINAL: Siljete

Fordi han synes ikke at jeg skal drive å legge ut bilder, bare tull synes han . han mener jeg er for mye på BV å at det er bare tull! jaja mannfolk!

jepp, MANNFOLK!

ORIGINAL: Siljete

Han om det [;)]

Back
Topp