Sure oppstøt?

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Flere som har begynt å kjenne på dette? Er litt usikker på hva det egentlig er,men det sitter liksom i halsen og gir en ubehagelig følelse.. Ligner liksom sure oppstøt,men er konstant fram til jeg spiser eller evt tar noe for det.. Kommer særlig etter at jeg har drukket vann.. (Vann er det eneste jeg drikker.. Liker ikke melk,saft,juice o.l så godt..)

Halsbrann! En herlig liten ting som følger med svangerskapet....

Har ikke hatt sånne plager før på slutten før.. Kjempeflott å få det allerede nå ;) merkelig at det skal komme når jeg drikker vann..

Huff,høres ut som halsbrann...Jeg har hatt det litt allerede jeg og men ikke i nærheten av slik jeg var da jeg var høygravid sist. Da skvatt magesyren opp i munnen mens jeg sov til og med...*gulp* Jeg anbefaler å spise noen mandler. Eneste som hjalp her og jeg prøvde alt....:P Får håpe det bare er en liten periode nå. Så kjipt at du får det ifb med inntak av vann....

Det var tidlig, har ikke hatt det før slutten av mine forrige svangerskap.
Men di skal ha ganske digge tyggetabletter på apoteket som hjelper. Og sånn hearts (godteri) sier kjempe mange funker bra :)

Har bare hatt det på slutten jeg og.. Men nå har det liksom kommet litt siste dagene.. Er ikke sånn kjempeplagsomt da. Er kun en liten "klump" liksom i halsen som gjør at det føles litt surt.. Eller hva man skal si.. Kjøpte gavison på apoteket her om dagen,så har i tilfelle :D her har jeg handlet inn for alle tilfeller i jula :p greit å besøke apoteket slik at man er forberedt på det meste :p særlig med 2 barn i hus i tillegg :D

Jeg er plaget med sure oppstøt og halsbrann fra før av så det har jeg hatt litt av allerede. Nå skal jeg til legen i morra og høre om jeg kan spise medisinene jeg allerede har eller om jeg må bruke gavison. Gavison har liten effekt på meg så håper jeg kan bruke medisinene mine...

Har bare hatt det på slutten jeg og.. Men nå har det liksom kommet litt siste dagene.. Er ikke sånn kjempeplagsomt da. Er kun en liten "klump" liksom i halsen som gjør at det føles litt surt.. Eller hva man skal si.. Kjøpte gavison på apoteket her om dagen,så har i tilfelle :D her har jeg handlet inn for alle tilfeller i jula :p greit å besøke apoteket slik at man er forberedt på det meste :p særlig med 2 barn i hus i tillegg :D
Bah, tror jeg får handle inn gaviscon i morgen jeg og....Blir fort halsbrann nå i disse tider hvor det spises annerledes og igrunn mer mat enn vanlig. Pleier også å være føre var med apotekvarer før ferier etc. Spesielt etter jeg fikk barn;)

Jeg har slitt fra dag én i svangerskapet... Fy flate, er skikkelig pain! Ingenting som hjelper, og ligger ofte våken på natta med det... Håper det gir seg snart!

Huff... Slitsomt. Får håpe det roer seg hos deg snart da,så du slipper å gå med det helt ut.. Er bare bittelitt her.. Er liksom bare et bittelite område i halsen :)

Jeg har slitt fra dag én i svangerskapet... Fy flate, er skikkelig pain! Ingenting som hjelper, og ligger ofte våken på natta med det... Håper det gir seg snart!
Har du prøvd å spise mandler? Eneste som (utrolig nok) hjalp meg da ingenting annet funket her. Husker jeg sto og spiste mandler på kjøkkenet midt på natten med stor mage, hehe:)

Har du prøvd å spise mandler? Eneste som (utrolig nok) hjalp meg da ingenting annet funket her. Husker jeg sto og spiste mandler på kjøkkenet midt på natten med stor mage, hehe:)
Jepp, hehe, eneste som virker bittelitt er sjokomelk - da gir det seg for en liten stund før det kommer tilbake :p

Det skal jeg teste ut :D

Har brukt nyco litt i forrige svangerskap og syns det funker greit men ettersom behovet økte fant jeg ut at det var greit å bruke gaviscon :)

Back
Topp