Sure mennesker....

Må mann så å smile 24/7 da eller? Jeg smiler hvis jeg møter på folk.... Men gidder da ikke gå å smile hele dagen..

ORIGINAL: hønepønemor

En av grunnene til at jeg trives på Sotra[:D] slippe de sure trynene i byn[:'(] her smiler folk og noen sier hei, selv om de ikke kjenner deg, og man tror ikke de er gal fordeom, for sånn er det bare her[:)] Skal MYE til før jeg flytter over broen igjen[;)][:)]

hurra for sotra!hehe. jeg har også bodd noen år på sotra, til og med jobbet på sartor og glist alt jeg bare makter og har[:D] haha. men mye surt som er ute og går uansett altså. men generelt har jeg erfart at det er blidere folk på mindre steder, ja...det er nok gjerne litt naturlig også da:)
jeg synes ikke folk trenger å gå rundt og glise til enhver tid, men når man jobber i serviceyrker så er jo det å være imøtekommende det viktigste man bedriver på jobb, og når man da ikke engang klarer DET, da burde man gjerne heller få seg en kontorjobb..mener jeg da. falskhet er jo heller ikke såærlig attraktivt da, men ekte glede er jo ikke å forakte??[:)]

Man kan nesten ikke forvente at alle skal være glad og smile.....
Man vet aldri hva som skjuler seg i hodet på de man møter på.
Syns det blir for galt og tro at alle har det bra hele tiden, og de
som ikke har det godt klarer kanskje ikke gi fra seg det smilet du
spør etter----prøv heller å gi de et smil,kanskje de trenger det.
[:)]

Back
Topp