Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MikkeSant det. Når jeg jobbet i butikk var det veldig sjelden jeg fikk sure kunder [:D] Mulig det var fordi jeg alltid var blid, smilende og høflig [;)]
Har jobbet mye med kundeservice og vet at noen alltid klager på sure kunder osv, mens andre aldri får sure kunder... (Ingen regel uten unntak, men stemmer veldig bra)
så jeg tror/vet at man får tilbake mye av det man gir... En person som "alltid" er positiv vil få masse positive tilbakemeldinger, og da betyr ikke de få sure så mye, men det er ikke alltid like lett å se seg selv.
ORIGINAL: Mikke
Har jobbet mye med kundeservice og vet at noen alltid klager på sure kunder osv, mens andre aldri får sure kunder... (Ingen regel uten unntak, men stemmer veldig bra)
så jeg tror/vet at man får tilbake mye av det man gir... En person som "alltid" er positiv vil få masse positive tilbakemeldinger, og da betyr ikke de få sure så mye, men det er ikke alltid like lett å se seg selv. Så opplever dere at "verden" er sure mot dere så bør dere tenke over hvordan dere selv er... [;)] (men man skal ikke forvente at alle er solstråler.)
ORIGINAL: Astra.
Det er visst skadelig ja. Nordmenn er det sureste folkeslaget jeg noen sinne har møtt. jeg skammer meg.... det gjør ikke vondt å smile.
Heldigvis er det enda noen som er høflige og smiler og slår av en prat, og da kjennes livet så mye bedre.
Jeg og mannen liker å snakke og smile til folk, og merker selv at om en har en dårlig dag, så blir den så mye bedre om noen smiler og sier Hei på gaten.(desverre så er det alt for få av dem...)
ORIGINAL: ninguna
Mange sure mennesker her i verden, ja. [&:]
Jeg prøver alltid å smile og være hyggelig mot folk, men sjelden man får et smil tilbake. [8|]
ORIGINAL: PuseGull
ORIGINAL: Diddelidu
det er da ikke sikkert at folk er sure bare fordi de ikke smiler til alle og enhver på gata da! kan jo hende de ikke er i topp humør av en eller annen grunn.. skal de gå å smile falskt til folk da?
Det er noe annet om noen er direkte frekke da.. finnes jo en del av dem[:'(].. men synes det blir for teit å si at de som ikke smiler er sure! Noen ser sure ut når de slapper av i ansiktet også, selv om de ikke er det..
Men noe jeg synes er skikkelig irriterende er når folk er skikkelig "overhyggelige", lyser jo falskhet av dem..
Jeg liker at folk er blie og i godt humør jeg altså for all del! Men blir for lett å si at noen er sure pga at de ikke smiler til deg..
Du mener sånn som "alle" jentene som jobber på Vero Moda?? Den var bare såååå lekker på deg, selv når den er 2 str for liten eller puppene er skvist[;)]
ORIGINAL: *Mama*
Finnes så mange sure mennesker. Går du på butikken, på gaten, i banken eller på trening så ser du de over alt. skader det å smile? [8|]
ORIGINAL: Tøsa
hehe, jeg ser sur ut når jeg er alvorlig.
så alle som ikke kjenner meg tror jeg er den bitcha...
men egentlig så er jeg ganske snill[:)]
prøver å se blid ut da, men hender seg jeg glemmer det[:-]