Sure kjerringer

Mirus

Forumet er livet
RIngte skatteetaten nettopp, er det bare meg som alltid treffer på slike sure kjerringer der?!! [8|] Har liksom en slik "er du dum eller"-holdning! [:'(] Gadd ikke snakke lenge med kjerringa jeg, slev om det var mer jeg lurte på. Ringe en annen dag heller. [&o] 

Så synd at du traff ei megge, men ja, jeg treffer aldri noen hyggelig der heller [:'(]

Typisk å få en sånn sur kjerring i tellefon da... Treffer alltiid en sånn en der jeg også... Så irriterende.. skjønner ikke hvorfor de har den jobben, om de bare skal gjøre hverdagen sur for de som ringer...[:@]

Blæh, ringe sånne greier er noe herk! De er så grinete å sure atte![:@] Ringte kommunen i går jeg og spurte om hun visste når selvangivelsen ble lagt ut på nett. "Nei, det har da aldri vært mulig å se den på nett, den kommer i posten, mangler du penger siden det haster sånn med å få den?"!!!![:o][:'(] Du sa jeg, at du ikke vet den ikke blir lagt ut på nett slik at man kan logge seg inn og se den er ditt problem, og mangler penger gjør jeg slett ikke, men tror du mangler en god porsjon folkeskikk og arbeidslyst!

ORIGINAL: GT Sara

Blæh, ringe sånne greier er noe herk! De er så grinete å sure atte![:@] Ringte kommunen i går jeg og spurte om hun visste når selvangivelsen ble lagt ut på nett. "Nei, det har da aldri vært mulig å se den på nett, den kommer i posten, mangler du penger siden det haster sånn med å få den?"!!!![:o][:'(] Du sa jeg, at du ikke vet den ikke blir lagt ut på nett slik at man kan logge seg inn og se den er ditt problem, og mangler penger gjør jeg slett ikke, men tror du mangler en god porsjon folkeskikk og arbeidslyst!

så bra sakt!! hun har fått noe å tenke over!![:D]

huff, kjedelig når man treffer på folk som ikke bør jobbe med folk [:'(] 

Back
Topp