Sure folk på telefonen...

Isabell81

Forelsket i forumet
Herregud altså, jeg ringte akkurat til klinikken i Porsgrunn for å spørre om hva jeg skulle gjøre om ikke jeg fikk den blødningen jeg skal ha innen onsdag da jeg skal starte på sprøyter. Kjerringa som svarte hørtes sur og grinete ut fra hun tok opp røret, og hun svarte at det var jo bare mandag nå så den kunne fortsatt komme. Og det er jo greit, jeg også skjønner jo det, men den tonen hun hadde![:@][:@][:@] Har jo fått beskjed om at det er bare å ringe om jeg har spørsmål, men det hørtes ut som hun syntes at det var helt unødvendig å spørre om. Blir så irritert på sånne folk!

mhm irriterende med sånne folk jah.. slike folk har ikke noe å gjøre i en slik jobb mener da jeg.di skal liksom være hyggelige da.. 

Vet akkurat hvordan du har det. Har hatt en del kontakt med porsgrunn pga syklusen osv, og de kan enkelte ganger virke veldig sure - noen av dem iallefall [&:] Akkurat som dette ikke er vanskelig nok uten at de skal være sure også liksom [8|] Men de har så sykt mye å gjøre der om dagen og de blir nok litt stresset av det [8|]

Ja, de har nok mye å gjøre og er stressa. Er bare så irriterende når man er på andre sida.
Og småsmurf, jeg skjønner deg også. Jeg heller liker ikke å ringe og ordne opp i ting, men må man så må man. Derfor hadde det jo vært litt bedre om de som svarer er litt mer imøtekommende. Men det går nok bra likevel! Måtte bare få ut litt fusterasjon[;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Vet akkurat hvordan du har det. Har hatt en del kontakt med porsgrunn pga syklusen osv, og de kan enkelte ganger virke veldig sure - noen av dem iallefall [&:] Akkurat som dette ikke er vanskelig nok uten at de skal være sure også liksom [8|] Men de har så sykt mye å gjøre der om dagen og de blir nok litt stresset av det [8|]

Sign!! Til tider er det lite empati ute og går desverre:(

ORIGINAL: Isabell81

Herregud altså, jeg ringte akkurat til klinikken i Porsgrunn for å spørre om hva jeg skulle gjøre om ikke jeg fikk den blødningen jeg skal ha innen onsdag da jeg skal starte på sprøyter. Kjerringa som svarte hørtes sur og grinete ut fra hun tok opp røret, og hun svarte at det var jo bare mandag nå så den kunne fortsatt komme. Og det er jo greit, jeg også skjønner jo det, men den tonen hun hadde![:@][:@][:@] Har jo fått beskjed om at det er bare å ringe om jeg har spørsmål, men det hørtes ut som hun syntes at det var helt unødvendig å spørre om. Blir så irritert på sånne folk!

Ææsj.. jeg sitter og vurderer å ringe dem ang. søskenfrys (lagde nettopp et innlegg om dette), men nå kvier jeg meg iallfall! [&:]Det er ei der inne som høres utrolig sur og knapp ut i telefonen ja. Man føler seg jo ikke lite dum! [:(]

ringte dit selv i dag, og hun som tok tlf virka sur og STRESSA. Ringte 17 ganger før jeg kom igjennom...kjente igjen stemme til sykepleieren ( som vi har hatt mye med å gjøre) og vi avsluttet samtalen hyggelig somm alltid på porsgrunn!
Regner med at de er SUPER stressa!

Stakkars deg Lykkeliky, mente ikke å skremme deg fra å ringe altså! Men kanskje det er lurt om du sender mail ja, som du skrev i ditt innlegg. I og med at det ikke er noe du må ha svar på akkurat i dag.

Kanskje jeg skal begynne å maile jeg også. Om det ikke er hastesak så er jo det bedre!

Når jeg ringer Riksen så kan det ta opp til 45 minutter. Husk at mandag er heller ikke den gunstigste dagen å ringe inn på.
Jeg pleier alltid å dra en spøk og ha en munter tone, da hører jeg smil på den andre enden[:D]

Back
Topp