Sure barnehagebarn

*Princess*

Betatt av forumet
Barnet mitt er så utrolig sur de dagene han har vært i barnehagen.. Han går 50% i barnehagen og trives egentlig kjempe fint i barnehagen men når han kommer hjem så er han dritt sur helt til han skal legge seg.. fra 15.00- 19.30..

De dagene han har fri i fra barnehagen så er han en engel og blid hele dagen.. Syns det er så utrolig trist at han skal være slik de dagene han har vært i barnehagen..

Er det vanlig at barna er sure etter barnehagen? Har jo ikke lyst at det skal være slik så er det noe jeg kan gjøre??

Ja, de er jo slitne, er mye som skjer i bhg.

Tja Sander har sine stunder han også for å si det sånn.. Men han er gjerne sur for at barnehagen er slutt hehe [:D] Også er han ikke til å snakke til omtrent på lørdager og søndager fordi barnehagen er STENGT!! Liker seg tydeligvis ikke hjemme hos mamman sin [&:]

Er nok fordi han er sliten,masse inntrykk og erfaringer. Og når du kommer er det godt å få sutre og få litt ekstra oppmerksomhet og kos fra mamma.....mine er/har vært sånn,men er kanskje værst med en gang de begynner i barnehagen eller har vært vekke en periode.

Er ganske sutrete helt til de får spist litt middag, da er humøret på plass igjen [:)]

Back
Topp