Sur!!!

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Mannen kom hjem med Q sjokolademelk til meg og jeg ble kjempeglad. Tok en stor slurk og ble skikkelig kvalm. Den var ikke god i hele tatt og nå er jeg skikkelig uggen! Fader å, jeg som elsker sjokomelk :-(

Elsker og være gravid :-P hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan betrygge deg med at det i alle fall gikk over hos meg etter noen uker ut i svangerskapet:) Har termin i september!

Jeg har det også sånn med en del sjokolade, blant annet smaker glasur på sjokoladekake skikkelig metall. Ser egentlig på det som litt positivt, for det er eneste måten jeg kan klare å kutte ned på godteriinntaket. Jeg hadde det sånn i første svangerskap også, men ikke andre.

Jeg ELSKER sjokolade<3 Men etter jeg ble gravid (også før jeg oppdaga det) har det ikke frista med sjokolade. Samboeren og jeg delte en liten en før vi oppdaga det og den smakte forferdelig. Jeg tenkte det var sjokoladen. Så var vi på kino og jeg kjøpte meg sjokolade. Jeg spiste den på trass, fordi det smakte ikke i det hele tatt! Det er enda godt, for med det matinntaket jeg har nå for å unngå kvalme er høyt;)

Ååh jeg elsker sjokkolade melk :p men det må være den lille sjokkomelken til tine ;) Faktisk når jeg var gravid med guttungen og jeg var veldig kvalm og kastet opp var sjokkomelk noe av det som hjalp mot kvalmen skjønner ikke hvorofor men :p

He he :p her er det sånn med grill mat :/ elsker grillmat.men forrige helg brakk jeg meg bare av lukta :(

He he :p her er det sånn med grill mat :/ elsker grillmat.men forrige helg brakk jeg meg bare av lukta :(
Å nei, av grillmat? Uff, føler med deg!

Ååh jeg elsker sjokkolade melk :p men det må være den lille sjokkomelken til tine ;) Faktisk når jeg var gravid med guttungen og jeg var veldig kvalm og kastet opp var sjokkomelk noe av det som hjalp mot kvalmen skjønner ikke hvorofor men :p
Har det akkurat på samme måte, i de to første svangerskapene serverte mannen sjokolademelk på sengen før han dro på jobb. Og det hjalp utrolig nok på kvalmen :-P

Mannen kom hjem med Q sjokolademelk til meg og jeg ble kjempeglad. Tok en stor slurk og ble skikkelig kvalm. Den var ikke god i hele tatt og nå er jeg skikkelig uggen! Fader å, jeg som elsker sjokomelk :-(

Elsker og være gravid :p hehe

Drakk det ista å slukte den. Smaker jo bedre enn noe sinne Hehe

Haha uff da :-/ jeg gjorde det samme for en uke siden. Kjøpte meg en sjokomelk og gleda meg til å drikke den, etter første slurk måtte jeg bare kaste den, smakte jo ikke noe godt :p :(

Back
Topp