Sur

Kineblomst

Gift med forumet
Er det bare jeg som er sur og har veldig liten tolmodighet for tiden?
Blir litt sint på sambo for han føler han tenker så masse på seg selv, og ikke tenker at på at jeg er gravid. Han er redd det skal bli en SA igjen, så tar ikke gleden på forskudd. Men er bare sint jeg. og inni meg vil jeg ikke være sint... [:(]

Hi hi...så godt å høre at det er andre sinte damer blandt oss[;)]

De siste dagene merker jeg stor forskjell på humøret mitt.
Spesielt på ettermiddagen og på kvelden blir jeg rett og slett sur, helt uten grunn.
Jeg er liksom bare lei uansett, og blir veldig fort irritert.
Jeg har ikke noen aborter bak meg, men jaggu meg er jeg sur likevel [:)]

ORIGINAL: ZombiElla

Spesielt på ettermiddagen og på kvelden blir jeg rett og slett sur, helt uten grunn.

Så bra det er flere... Jeg kan jo bare skjelle ut en sten liksom..
Føler typen er egoistisk og ikke tenker på meg i det hele tatt.. men ler liksom litt av meg selv og.
for dette er liksom ikke meg...

sånn er jeg om dagen og, har følt at sambo absolutt ikke har tatt hensyn til at jeg
er trøtt og sliten, og har ikke fått noe avlastning fra minstefrøkna i det hele tatt.
har vært perioder som det har virka at han helst ville sluppet hele graviditen, og det er fryktelig sårende,
vi har jo faktisk vært to om å lage knøttet i magen..
kjenner jeg blir mer lei meg enn sur egentlig, tårene presser på så fort han sier noe "galt"..

ORIGINAL: Kineblomst

Så bra det er flere... Jeg kan jo bare skjelle ut en sten liksom..
Føler typen er egoistisk og ikke tenker på meg i det hele tatt.. men ler liksom litt av meg selv og.
for dette er liksom ikke meg...

Jeg har ikke kjeftet så mye på mannen enda, men han vet at han må gå stille i dørene [8D]
I kveld har han gått opp å satt seg i den andre stuen...he he
Ikke har jeg dårlig samvittighet heller...det er jeg alt for sur til [8D][8D]
Godt vi er gravide og ikke er sånn til vanlig[;)]

Er så godt å høre det er flere... For jeg føler meg liksom som en dritt her jeg går.
og ikke lettere er det å ha en fireåring i huset som er skikkelig i trassalder..

åh herregud nei, jeg har bare lyst til å slenge ting i veggen innimellom og det kan noen ganger irritere meg bare når samboern spiser fordi han smatter litt innimellom... Har ikke reagert eller merka det så ille før nå og herregud har bare lyst til å teipe igjen munnen hans.
og irriterer meg over alt, til og med det lillegutt gjør fordi han er trøtt og da begynner han å pelle og klå på alt han ikke har lyst til.
syns også samboern er egositisk som bare tenker på at han må sove fordi han skal på jobb, mens jeg går rundt og er dødssliten og trøtt og uggen. Men jeg skal jo lissom ikke på jobb jeg. Som om det ikke kan være slitsomt nok å gå hjemme med en ettåring.

Ha ha ha ha, jeg ler godt å høyt her nå... Er det ikke herlig å få det ut jenter ;) hehe...
Jeg trodde jeg var ille jeg, men godt det er flere :P

ORIGINAL: langlifrøken

sånn er jeg om dagen og, har følt at sambo absolutt ikke har tatt hensyn til at jeg
er trøtt og sliten, og har ikke fått noe avlastning fra minstefrøkna i det hele tatt.
har vært perioder som det har virka at han helst ville sluppet hele graviditen, og det er fryktelig sårende,
kjenner jeg blir mer lei meg enn sur egentlig, tårene presser på så fort han sier noe "galt"..

Mannen min har ikke vært flink til å ta hensyn til meg heller, og det selv om vi har to små. (3 1/2 og 1 1/2)
Han burde jo ha lært til nå tenker jeg[8D]
Her er det han som har fått festet og fått fri morgenen etter, snill som jeg er [8D]
Han tenker aldri på at jeg er trøtt og sliten.
Men til gjengjeld så støvsuger og vasker han gulvene her i huset.
Har hatt store bekkensmerter i 4 år nå, så han er jo pent nødt!

Tror mannfolka trenger ett spark bak, og så må vi bli flinkere til å si hva vi trenger, når vi trenger det [;)]

ORIGINAL: langlifrøken

Mannen min har ikke vært flink til å ta hensyn til meg heller, og det selv om vi har to små. (3 1/2 og 1 1/2)
Han burde jo ha lært til nå tenker jeg[8D]
Her er det han som har fått festet og fått fri morgenen etter, snill som jeg er [8D]
Han tenker aldri på at jeg er trøtt og sliten.
Men til gjengjeld så støvsuger og vasker gulvene her i huset.
Har hatt store bekkensmerter i 4 år nå, så han er jo pent nødt!

Tror mannfolka trenger ett spark bak, og så må vi bli flinkere til å si hva vi trenger, når vi trenger det [;)]

oh yes... jeg føler jeg liksom er så alene om dette.. For er liksom ingen andre som vet om dette ennå...

Jeg er ikke akkurat sur. Men veldig følsom og nærtagende. Og tålmodigheten min er ca 5% av det den vanligvis er. Syns litt synd på både samboer og datter og meg selv [:D]

He he, bra det ikke bare er meg.. Jeg er hissig som et lemmen for tiden.. Det synes ikke alltid utenpå, men inni meg er jeg rasende titt og ofte.. Tåler lite både av mann og barn.. Irriterer meg over den minste ting når jeg er ute på butikker, og må virkelig jobbe for å ikke komme med en lekse av og til... Prøver å tenke at det bare er jeg som er hormonell, og at det er jeg som ikker er som jeg skal.. Men du verden, det føles ut som jeg har 14 vintre og 14 sommere i kroppen som dytter på og vil ut hver gang noe irriterer meg.. Må nesten holde meg for munnen for at det ikke skal slippe ut... For om det først slipper ut tror jeg noen vil få seg en lekse de sent glemmer, og jeg kommer til å være veldig flau i etterkant..[:o]

Jammen ikke lett å være hormonell altså..

samboern støvsuger her også, ikke verdens beste jobb emn han skal ha for innsatsen da. Jeg har gitt han klar beskjed om at det er i allefall hans jobb framover, og det var helt greit det sa han. Noen ganger tror jeg de bare må få beskjed i klartekst så vi ikke går å irriterer oss eller føler at de ikke tar hensyn. De tenker bare ikke hva de skal gjøre og ikke gjøre noen ganger og tenker vel mere på seg selv..

Dere er noen herlige hormonelle bomber[:D][:D]

Jeg holdt på å eksplodere flere ganger på tur hjem fra jobb idag! Er ikke mulig at folk skal kjøre så sakte/så hakkete/ikke blinke/bråbremse!! Satt faktisk å ropte stygge ord til KJERRINGA som kjørte!! J¤%¤#&¤#¤

ORIGINAL: Pogues

Jeg er ikke akkurat sur. Men veldig følsom og nærtagende. Og tålmodigheten min er ca 5% av det den vanligvis er. Syns litt synd på både samboer og datter og meg selv [:D]

Signerer denne! Har null tålmodighet, men er også mye mer takknemmlig for ting.
Taknemmelig for å ha en kjæreste som hjlper meg så utrooooooolig mye og en så vakker og snill liten datter

MEn som sagt: er sliten hele tiden og har NULL tålmodighet, så er ike så lett å leve med[;)]

Har en veeeeeeeeldig kort lunte , men men går fort over igjen..

[:)]

Bestemte meg når jeg var gravid med tulle 1 att jeg måtte prøve få litt styr på hormonene når jeg merket jeg ble sur vre jeg om tankene til noe positivt. Det klarte jeg og klarer jeg for det meste. Værte som finnes er hormonelle damer så bare tanken bli en av de. Men jeg lurer på om mannen min er ening jeg klarer styre det hahaha[:D]

Back
Topp