Sur,sint og lei.. arghh....

AB

Forumet er livet
Flere enn meg som er skikkelig på tuppa?? tåler ingenting jeg.. Ikke de dagene jeg bare går hjemme å suller og venter uten noe å gjøre... Blir sint og sur for ingenting, og jeg takler ikke å bli "mast" på..
Vi bor hjemme hos foreldrene mine for tida og jeg har en pappa som maser om det meste,+ at han forteller ting han har fortalt 100 ganger før..(er veldig glad i pappa`n min altså, ikke missforstå).. blir helt gal[:@] orker snart ikke mer.. vil ha ut babyen nå[:@] er lei av å være sur og sint...!!

JEPP EG E SUR OG LEI.....OG EG HE LITT UNDER TRI UKER TE TERMIN...SÅ EG KAN BARE TENKA MEG KOR LEIE DU MÅ VÆR...MEN DU E NÆRMAST FØDSEL UANSETT....HEILT SIKKER NÅGE PÅ GANG SNART[:)]EG BLIR SÅ SURE PÅ SAMBOEREN MIN...NÅR EG LIGGE Å HE DET VONDT KVÆR KVELD OG E REDDE, SÅ LIGGE AN BARE Å SNORKE OG SNAKKE I SØVNE MED SIÅ AV MEG.....GRRRRR,DEI MENNANE HE DET LETT....
SYNS EG HE VORE VELDIG GREIE MED AN OG I DETTE SVANGERSKAPET,PLEIE NESTEN ALDRI Å SPØR ITTE HJELP TE NÅGE,,,,ALLIKAVEL SÅ KLAGE HAN ØVE AT HAN E LEIE[:@][:@][:@]MANNFOLK!!!!!!!![:@]MEN AB EG HE TRUÅ PÅ AT DU SNART HE DITT LILLA NURK I ARMANE[:)]

kjenner meg igjen der ja! er rimelig sur og lei nå, og tåler ingenting[:@] får håpe ventetiden snart er over og man kan få noe annet å tenke på[:)] 

ja, håper ventetida snart er over for oss alle...
kjenner meg igjen med det at mannen er lei.. mannen min klager å over at han er lei.. tror han spør 20 ganger daglig om fødselen er i gang snart..hehe... mannfolk[8|]

Huff, kjenner meg igjen... i går klikket jeg fordi min kjære hadde skjært brød med en kniv jeg hadde kuttet blomsterstilker med... vi kunne jo ikke spise brødet, men det var jo tross alt ikke verdens undergang. Fikk dårlig samvittighet, han hadde laget middag og alt og er så snill med meg hele tiden... snufs... begynner å sutre igjen, jeg. [:(]

Ja, tålamod skulle jag också behöva mer av nu. Min sambo sa igår att han va trött på att vänta. VAAA - han va liksom trött[:@] Snart är det över iallafall och då kommer vi nog att sakna våra magar.
Tröstkram

Jeg prøver virkelig å skjerpe meg når det er folk til stede. Er egentlig ikke så lei nå, som jeg var da jeg fortsatt jobbet. Nå er jeg egentlig glad når folk gidder å snakke med meg. Trenger voksenkontakt!!!
Men jeg er drittlei magen (har nettopp vaska gulvet, noe som går veldig tregt pga denne ballen midt forran!).
Jeg er bare så trøtt, orker ingenting, noe som igjen påvirker humøret.

Back
Topp