Haff... Vi har en litt brokete historie,men vært sammen i over 9 år.. Samboer er mega sur for alt småtteri.. Hatt en krangel i går over en liten bagatell som han blåser opp.. Trodde alt var ok, men han er like sur i dag.. Kjenner jeg blir så sint at jeg har lyst til å flytte.. (hormoner som gjør at jeg overeager, i know) men, Skal jo til tul fredag å nekter å ta med han hvis han ikke skjerper seg.. Jeg har holdt mine følelser inne bare blitt lei meg for at han er så ufølsom å dom.. Er jeg som er gravid å hormonell,men skulle tro det var han.. Jeg elsker spiren min over alt på jord, å ingenting skal få ødelegge dette!! Men nå føler jeg for å bli alenemor...
nesten redd jeg får barn med en mann som det ikke funker med.. Hvordan skal dette gå... Hjelp.. dagens utblåsning...
er så lei meg at det ødelegger alle glede akkurat nå.. Føler han skal kontrollere alt jeg gjør. I natt sov jeg på sofaen, å da han reiste på jobb ignorerte han meg totalt.. Prøvde å sende han mld, å ringte på han.. Prøvde å snakke, men han skyver alt over på meg, får alt til å bli bare min skyld. Han mener jeg ikke gjør like mye som han på småting(han hadde to eksempler han var sur for) enda det er jeg som gjør alt inne, tar meg av mat osv. Han slenger seg på sofaen å gjør ingenting for å hjelpe når jeg er i dårlig form.. Når jeg tar opp at han ikke gjør kvalme, redsel for tul på fredag å nattesøvnen noe bedre så får jeg beskjed at jeg bare tenker på meg selv.. Så la han på.. Nå sitter jeg igjen med en følelse av at dette kommer til å gå til helvete, med minders jeg blir den nikke dokka han vil jeg skal være... 

Ja han overreagerte veldig, men det gjorde nok jeg å.. Disse hormonene er ikke å tulle med