SUR og IRRITERT!!!!

Februar18

Glad i forumet
Åååååå er så sur og irritert om dagene!! Klikker for den minste ting!! (Les: ingenting å klikke for)
Kan virkelig ikke huske det var slik forrige gang....kanskje det ikke var det heller :P
Gubben er dritt lei det sure trynet mitt hihi!
Og jeg merker jeg til og med blir irritert på meg selv fordi jeg er så sur og irritert.....HAHA!!
Skal ikke være lett :P
Andre med kort lunte for tiden???? Har merket at eg tar lett til tårene også....det er så kjipt!
Ellers veldig trøtt!!

Kjenner VELDIG til det!
Det skal jammen ikke være lett nei..

Ja stakkars kjæresten min. Han gjør alt for meg! Og så er jeg sur og hissig tilbake :s
Men vi snakker en del om det, og tror han skjønner at det ikke er vondt ment.

Her gjør ikke sambo en dritt føler jeg!! Kunne ha slått han i hjel med en stekepanne x antall ganger i løpet av en dag!! Han irriterer meg grønn!!! Så tror han skal være glad eg ikke er kvalm for tiden, da hadde eg spydd på han!!
Gjør han noe så irriterer det meg, gjør han ikke noe irriterer det meg, er han ikke her så irriterer det meg og er han her så irriterer det også meg!! Stakkars mann!!!
Hehe....har det ikke så lett han heller!
Men han skal søren  meg ikke bare være med på moroa, så han får høre det :P

Tesro skrev:
Ja stakkars kjæresten min. Han gjør alt for meg! Og så er jeg sur og hissig tilbake :s
Men vi snakker en del om det, og tror han skjønner at det ikke er vondt ment.

haha:D Jepp! Er i samme båt som jeg skrev på generelt! I stad vurderte jeg å helle ut colaglasset til samboeren over middagen hans:P

Haha hahaaaaaaa ja kjenner meg sånn igjen.
Helle colaglasset over middagen og slå gubben med steikepanna, haha må bare le. Jeg er akkuratt lik.
Det var sånn jeg merket at jeg var gravid, for uansett hva mannen gjorde, så klikket de for meg. Bare han pustet nesten .. hahahahhha.

Idag når han ikke tok mobilen, skrev jeg 4 tekstmeldinger på rappen og de ble sintere og sintere.

Han bare rister på hodet og flirer. Hva skal han gjør liksom, alt han gjør er feil uansett :)))

GODT å høre at det er flere i samme båt..

Har vært irritabel i det siste jeg også. Slengte et par skruer i golvet igår, da sambo ikke skulle ha de like vell. (Snakker vi bagatell eller...???) Men han merket ikke noe. Sa det til han idag, at jeg var irritert igår; "Hva? Nei det har ikke jeg merket noe til..." Nesten så jeg blir irritert av den grunn også.. 

Har sett en tvserie idag hvor det har vært begravelse. Skal si tårene rant! Satt og hulket for meg selv lenge før sambo kom å spurte hva det var. Da jeg pekte på skjermen ristet han bare på hodet og forsvant ut igjen. Jaja.. Jeg vet at disse tårene gir seg ikke sååå lett, så dette skal jeg nok "slite" med resten av svangerskapet også.

GODT å høre :D :D HAHA! Viste det her til sambo...så sa han at eg kanskje ikke var så ille alikevel :P Litt sympati trenger eg ;)
Tok fram svangerskapsdagboken fra sist eg gikk gravid! Men eg var ikke slik da! Da hadde eg ingen symptomer før i uke 6...da var eg kvalm og trøtt!
Denne gangen er eg ekstremt trøtt og sur men ikke kvalm fra uke 3+5 ca.....iallefall ikke kvalm enda! 

her har jeg lust å hive sambo utav senga!! han snorker å snorker å snorker, jeg slår til han flere ganger om natta men det nytter ikke! så når han først våkner så blir han sur fordi jeg vekket han, da slår jeg han igjenn!! hahaha, men har prøvt å forklare han hvorfor jeg er så sur å gretten, og trur han forstår det:) heldigvis for han!!

Back
Topp