sur og grinet...

barehege

Forumet er livet
var til tannlegen i går, hadde igjen et lite hull å borre, borra et før.. og tanna bak den som ble fiksa sist har sprekt, så da ble det to borringer i går.. [:@] og så fikk jeg regninga!! Derfor er jeg SUR OG GRINET!!! Føler jeg har brukt en hel formue på kun ei uke nå!! og blir så kvalm av det!! tirsdag var jeg til frisøren, og mandag på juleshopping i tr.heim.. så nå er kontoen skrapa, og jeg HATER TANNLEGEN!!!![:D]

HELT ENIG! [:@][:@]
Helsikkes tannlegemangel [:@]

det er surt..di tar godt betalt for dissa tennene,hehe!!det er lov å være sur og grinete..skal se hvordan jeg reagerer når gubben ahr vært hos tannlegen du[:@] sist gikk det 6000kr til den fuc### tannlegen hans[&:][:@][:@] det er noen sure krone,men han kan vel skylde seg selv med denna coladrikkinga,hehe[:)]
du har vel fått alt i orden nå da,tenner,hår og shopping[:D][:D][:D]

ORIGINAL: mami3

det er surt..di tar godt betalt for dissa tennene,hehe!!det er lov å være sur og grinete..skal se hvordan jeg reagerer når gubben ahr vært hos tannlegen du[:@] sist gikk det 6000kr til den fuc### tannlegen hans[&:][:@][:@] det er noen sure krone,men han kan vel skylde seg selv med denna coladrikkinga,hehe[:)]

ja, nå gjenstår kun julevasken.. hehe.. Og skal ha voksenselskap her for stedatter på lørdag, så må vel smekke sammen ei lita kake til da og, vel..? ;) Føler jeg har igjen så masse!! Og null energi.. [&:] Men jula kommer vel allikevel..[8D]

Og du mami3.. en ting jeg har tenkt på lenge!!! Du er så lik fysioterapauten til Leah!!!! [;)]

ja drit med den dumme tannlege regninga!! syntest at det er heilt sinnsyke priser som utbetalest til dem..hadde jeg vist det så hadde jeg startet min egen private tannlege butikk..hihi[:D] neida[8D]

ORIGINAL: barehege

ORIGINAL: mami3

ja, nå gjenstår kun julevasken.. hehe.. Og skal ha voksenselskap her for stedatter på lørdag, så må vel smekke sammen ei lita kake til da og, vel..? ;) Føler jeg har igjen så masse!! Og null energi.. [&:] Men jula kommer vel allikevel..[8D]

Og du mami3.. en ting jeg har tenkt på lenge!!! Du er så lik fysioterapauten til Leah!!!! [;)]
har jeg en dobbelgjenger der ute???..hehe[:D]

uff..slenger over litt energi til deg jeg[:)] 3 dager igjen til julaften nå så den kommer uansett opp jeg setter meg ned og sitter der,hehe!! har nå bare kakene jeg skal ha til julaften igjen jeg..(jeg liker best ferske kaker serru,så da baker jeg alltid på lillejulaften[:)])

Åh var hos tannlegen 19 des. Hadde 1 hull som han tok der og da ( sa vi kunne ta det over jul om jeg ville, men da hadde nok jeg ikke kommet tilbake. Skikkelig tannlegeskrekk så må bare bli ferdig når jeg først er i stolen [&:])
Ble dyrt ja fordi pysa ikke våget å komme den første timen og det kostet jo "bare" 400 ekstra.
Har ikke hatt hull på lenge og det hadde heller ikke kommet om ikke jeg hadde gått gravid. Pytt min lille solstråle er verdt en fylling og mer enn det [:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Tannlegeregningen er ALDRI morsom å betale! Svindyrt, rett og slett! [:(][&:][:@][:'(] Men nå er du forhåpentligvis ferdig der på en god stund. Ett år til neste gang! [:)]

3-4 år siden jeg var der sist, så er nok lurt å ikke vente så lenge neste gang.. [8|][:D]

Ååå, jeg er så glad jeg har gratis tannlegesjekking og tannpleie gjennom jobben[:D]
Men når jeg har hull, da kommer de sure regningene ja[:'(][:'(] Slapp heldigvis litt billiger unna forrige gang,tidligere i år med litt over 2000kr[:)] (det var første gang jeg har betalt for tannlegebesøk)

ORIGINAL: Trine23

Ååå, jeg er så glad jeg har gratis tannlegesjekking og tannpleie gjennom jobben[:D]
Men når jeg har hull, da kommer de sure regningene ja[:'(][:'(] Slapp heldigvis litt billiger unna forrige gang,tidligere i år med litt over 2000kr[:)] (det var første gang jeg har betalt for tannlegebesøk)

Visste jo at det kom til å koste!! Og tenkte det ble vel rundt 2-3000, for det syns jeg er masse, jeg, da.. i allefall nå rett før jul!!!!!!!!!! men 3800,- jippi.. julagava mi fra samboer.. [:)] (i allefall halvparten av den, da.. + litt til..[8|])
Irriterer meg over slike høye regninger, asså!!! i allefall når det tilsvarer ca halvparten av mnd.lønna mi.. [&o]

ORIGINAL: Trine23

Visste jo at det kom til å koste!! Og tenkte det ble vel rundt 2-3000, for det syns jeg er masse, jeg, da.. i allefall nå rett før jul!!!!!!!!!! men 3800,- jippi.. julagava mi fra samboer.. [:)] (i allefall halvparten av den, da.. + litt til..[8|])
Irriterer meg over slike høye regninger, asså!!! i allefall når det tilsvarer ca halvparten av mnd.lønna mi.. [&o]

måtte bare signere deg på det... [>:]

Det var jammen dyrt jeg måtte ut med 1100 og det var jeg irritert over.
Har det sånn at jeg får automatisk innkalling hos min tannlege for ellers hadde jeg ikke gått... Pysete som jeg er.
Han kaller meg inn hver 18 mnd.

Back
Topp