• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sur nå ja..

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
På mannen! Han har barn med en veldig krevende ex, og hun krever mye, synes jeg. Etter at jeg og mannen ble ilag så ville hun ha han tilbake og bli sammen igjen, når det ikke gikk så forventet hun at han hjalp henne med alt, da mener jeg alt, til og med og skru opp 2 skruer i veggen hjemme hos henne så hun kunne henge opp noe. Idag, så hadde hun ringte til mannen og sakt at hun har diskutert med moren sin og trengte trøst, og selvfølgelig når jeg er på jobb på drar han dit!!! Kan være det bare er snakk om hormoner hos meg, men seriøst altså? Ut med frustrasjonen å inn med glede, pust rolig nå!

Hadde nok ikke blitt særlig glad selv, men du har jo sannsynligvis ikke noe å bekymre deg for. Vet han hva du syns?

Har sakt ifra flere ganger før, når det var ganske nytt mellom oss. Men ble aldri tatt seriøs, han ble som oftest bare kjempe sur når jeg sa noe til han..

Enig med Alvetussa, det hadde ikke jeg godtatt. Det er greit at man har visse forpliktelser når man har barn med en annen, men å dra dit fordi hun, ikke barnet, trenger trøst? Nei, det hadde i gått her i gården!

Enig med Alvetussa, det hadde ikke jeg godtatt. Det er greit at man har visse forpliktelser når man har barn med en annen, men å dra dit fordi hun, ikke barnet, trenger trøst? Nei, det hadde i gått her i gården!

Men hva skal man gjøre?

Men hva skal man gjøre?

Snakk med han, og fokuser på å få fortalt hvordan det føles for deg, ikke at det er så feil det han gjør (de går så i forsvar at det er umulig å snakke da.. ).. Har ikke noe bedre tips..

Ai, den hadde ikke jeg heller godtatt :/ det er mangel på respekt for deg! Greit nok med praktisk hjelp, men ikke psykisk. Der hadde min grense gått.

Fikk nok av henne allerede 2 måneder etter at jeg og mannen ble ilagt, da ringte hun opptil 20 ganger om dagen bare for og snakke. Har prøvd og si ifra før om hvordan det føles, men han blir bare sur, Vær gang. Når jeg har pratet med han om dette så får jeg følelsen av at nesten jeg bare må godta det for slik kommer det bestandig til og være.

Fikk nok av henne allerede 2 måneder etter at jeg og mannen ble ilagt, da ringte hun opptil 20 ganger om dagen bare for og snakke. Har prøvd og si ifra før om hvordan det føles, men han blir bare sur, Vær gang. Når jeg har pratet med han om dette så får jeg følelsen av at nesten jeg bare må godta det for slik kommer det bestandig til og være.

Hvis han er så vanskelig å prate med ville jeg tatt kontakt med en type familierådgiver/psykolog så dere kan få prata ordentlig om det. Dette er viktig for deg og sårende at han ikke hører på deg..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ai ai ai...den der hadde ikke jeg heller godtatt...
Når man er i ett forhold så må det baseres på gjensidig respekt for at det skal fungere.
Dersom han kjører solo, og gjør som han vil, uten å ta hensyn til dine følelser- så ville jeg virkelig prøvd å få han til å forstå. Være ærlig, og kanskje oppsøke profesjonell hjelp....
Lykke til-!!

Jeg hadde aldri godtatt det, og det hadde ikke han heller. Tror du må fortelle han akkurat hvordan du synes det er. Det skal ikke være nødvendig at han skal komme å trøste exen sin!
Klem til deg!

Jonathan 14.01.11 <3
Lillebror ventes 08.06.13 <3

Kan egentlig bare signere de andre jentene her. Dette er nok ikke normal oppførsel fra hverken mannen din eller exen...

Back
Topp