sur mage

plutt

Elsker forumet
VIP
[:'(]Er det noen andre som har så sur mage at det gjør vondt langt oppi halsen... Spiser link opp til flere ganger om dagen,,, må omtrent sitte og sove om natta... Spiser jeg surt,sterkt, feit ellere sjokolade,,, vrenger spiserørert seg helt opp i halsen.... Er det noen som har prøvd noen av de andre middlene en får for sure oppstøtt[:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg har bare brukt Blå Link og samarin....

legg deg på høyre side det hjelper og[:)] og gavison

Ja får halsbrann av nesten alt jeg spiser eller drikker for tiden [:'(]
Tygger titralac som fungerer bra for meg å smaker ganske bra synes jeg da [:)]

ORIGINAL: Maiå

legg deg på høyre side det hjelper og[:)] og gavison

jeg må ligge på venstre side.. hmm.. :)

sjokkomelk lindrer litt, og vaniljesaus.men her er det ingenting som hjelper lenger, er oppe å spyr hver natt p.g.a halsbrann..

ORIGINAL: plutt

[:'(]Er det noen andre som har så sur mage at det gjør vondt langt oppi halsen... Spiser link opp til flere ganger om dagen,,, må omtrent sitte og sove om natta... Spiser jeg surt,sterkt, feit ellere sjokolade,,, vrenger spiserørert seg helt opp i halsen.... Er det noen som har prøvd noen av de andre middlene en får for sure oppstøtt[:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg har bare brukt Blå Link og samarin....

Ohhh yes... her har jeg ikke (bank i bordet) hatt halsbrann før de siste ukene, det er grusomt!![:'(]
Føler det litt som deg her at jeg må sitte og sove, ellers svelger jeg bare surt..
Men et par gaviscon før leggetid, ved begynnende halsbrann har tatt det her[;)]

har hørt at Love Hearts er en super medisin mot halsbrann[:)]

har prøvd ALT!!! ingenting som funker sånn at det blir helt borte. [:(]
akkorat nå så spiser jeg titralac å rød link. spiser ikke sterk krydra mat,holder meg unna sjokolade å brødskive,(da spyr jeg)..melk linder litt,men tilågmed me alle råd å tabletter i verden så er jeg oppe hver natt å kaster opp å kommer nokk til å gjøre det til den lille kommer:( gjorde jeg sist svangerskap også[:(]

Back
Topp