Suprise...

helt utrolig deilig nyhet:) solskinns historie:) masse masse masse masse lykk til

Åååååååååå! Så snille dere er! Tusen hjertelig takk for alle koselige gratulasjonshilsener!!! [:)]
Først nå i kveld har det gått opp for meg, tårene renner og jeg kan ikke fatte det. Plutselig er hele den tøffe tiden glemt, nå gleder vi oss bare over underet som skjer i magen min. Føler meg veldig heldig!

Elsker slike mirakler. Helt fantastisk[:)] Kos dere MASSE med gode tanker og smil om munnen. Gratulerer!

Bedre sent enn aldri[:D]

GRATTIZ med graviditeten...

ORIGINAL: IVFProver84

Bedre sent enn aldri[:D]

GRATTIZ med graviditeten...

sign[:)] Sånne mirakler er veeeeeldig velkomne! Slike vil me ha maaaange fleire av her inne!

ORIGINAL: Babysyk_82

Gratulerer så utrolig mye med et lite mirakel på vei [:)]

ÅJ Åj! Gratulerer så mye!!! Så gøy å høre sånne historier! Fant de noe på kikhulloperasjonen da?
Hadde det for 2 mnd siden. Så da satser jeg også på å bli gravid denne mnd[:D] he he[;)]

ORIGINAL: smurfen

ÅJ Åj! Gratulerer så mye!!! Så gøy å høre sånne historier! Fant de noe på kikhulloperasjonen da?
Hadde det for 2 mnd siden. Så da satser jeg også på å bli gravid denne mnd[:D] he he[;)]

Ja, håper du er like heldig!!! [:)] De brente litt, for at eggene skulle løsne lettere og være lettere å befrukte. (Har PCO og hadde manglende eggløsning.) Ellers var egglederne åpne og alt så fint ut. Hadde eggløsning mnd etter lap, men ble ikke gravid. Andre mnd hadde jeg også el og da ble det endelig klaff! Krysser fingrene for deg! Mange som lykkes etter lap! [;)]

ORIGINAL: Tøysa

ORIGINAL: smurfen

Ja, håper du er like heldig!!! [:)] De brente litt, for at eggene skulle løsne lettere og være lettere å befrukte. (Har PCO og hadde manglende eggløsning.) Ellers var egglederne åpne og alt så fint ut. Hadde eggløsning mnd etter lap, men ble ikke gravid. Andre mnd hadde jeg også el og da ble det endelig klaff! Krysser fingrene for deg! Mange som lykkes etter lap! [;)]

Ja håper jeg er like heldig! [:D]
men hvorfor fikk du egentlig IVF før du hadde laparoskopi? Synes det var rart de ikke sjekket det først... bare nyskjerrig jeg[;)]

GRATULERER!! SÅ fantastisk, et hjemmelaget mirakel [:)]

ORIGINAL: fruit

GRATULERER!! SÅ fantastisk, et hjemmelaget mirakel [:)]

sign[:D]

Back
Topp