Suppekuren

x1xTixxxy

Gift med forumet
Da har jeg begynt på den berømte suppekuren. Den smakte fysj men jeg SKAL klare det. SKAL SKAL SKAL! Noen som har gått på den eller som går på den?

Bare jeg som syns den er dårlig?

Hvor mye gikk dere ned etter en uke?

Suppekur??

prøvde den å spiste i en halv dag..
da klarte verken jeg eller sambo lukt eller smak[:'(][:'(][:'(]

ja den med så masse rart i.. Den slankesuppen...

Det er de jeg trenger å høre fra[8D]
Trenger litt motivasjon rett og slett for jeg syns ikke den suppen var noe god..[:'(]

prøvd å krydre den på forskjellige måter da? kan kanskje hjelpe litt...

ingen her som har prøvd den?

Ikke for og være kip nå,men jeg har hørt at det ikke er en sund måte og slanke seg på. For når man slutter er sjangsen for og gå opp i vekt mye større enn vist en trener og spiser nomalt sund mat..

ORIGINAL: mathilda

Dytter litt for deg

takker... vet det er mange her som har prøvd den [;)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Tixxxy

Da har jeg begynt på den berømte suppekuren. Den smakte fysj men jeg SKAL klare det. SKAL SKAL SKAL! Noen som har gått på den eller som går på den?

Bare jeg som syns den er dårlig?

og koffor går du på sånn suppe kur? du e jo langt i fra stor..... då blir du så tynn at vi ikke ser deg igjen[:)]

Hehe... ja hadde det bare vært sant[:)]

jeg har ti kilo for mye.. jeg har alltid vært 55 men nå ligger jeg på 64 kilo. vil ned mellom 55-58[;)]

jeg har gått på den og anbefaler den ikke i det hele tatt.har 20 kilo for mye og har provd div hurtigkurer.man går rett opp igjen etterpå om ikke mer også.det gjorde jeg.nei jeg sverger til trening og sundt kosthold jeg[:D]det tar tid men er verdt det.langsom vektnedgang er varig

ORIGINAL: ~*Tammis*~

På den kuren mister man VANN ikke fett

Noen gjør kanskje det. men andre de mister fett og cm rundt om på kroppen og klarer å holde vekten nede etter endt kur så da håper jeg at jeg er en av de.
Vet det er risiko for å ligge enda mer påp meg etterpå men jeg tar kjangsen...

Back
Topp