Supertrett og hodepine

Missie

Forelsket i forumet
VIP
Januarlykke 2020
Prøver å bli gravid. En dag til IKM, men begynte å blø lys rødt for to dager siden. Så blør jeg til i dag og det er brunt. Hverken lite eller mye. Men jeg er utrolig trett. Målte blodtrykk i går og den var på 94/64 etter at jeg hadde stått på jobb i et par timer. I dag var blodtrykket noe høyere, men jeg har en innmari hodepine og er fryktelig trett. Hva kan dette være?
 
H ordan gikk det med deg? Vil du jeg skal flytte denne inn på prøvere? Kansje fler svar å få der.
 
H ordan gikk det med deg? Vil du jeg skal flytte denne inn på prøvere? Kansje fler svar å få der.

Det gikk egentlig bra. Men synes det var spesielt, masse symptomer, men var ikke syk. Blødningene hadde stoppet dagen etter, så vet ikke hva det heller var.

28. igjen hadde jeg en voldsom hodepine og kvalme, og var egentlig i dårlig form og hadde spotting resten av uka. Uka etter testa jeg EL og den viste svak/negativ.

Skulle sikkert ligget i en annen undergruppe :finger: Har ikke klart å finne så mye om BT hverken før eller etter EL og vet neimen ikke hva det var som feilte meg..
 
Er ikke godt å vite altså, jeg føler prøver forumet er litt gresk, men prøver å henge med så godt jeg kan :)
 
Sikker på at det ikke bare var mens? Har du tatt en graviditetstest?

Jeg la det inn som mens i FF, det stemte veldig godt med EL testene jeg tok og temperatur. Gikk ut fra at det var mens i neste pp.
Har tatt tester, men alle var negative. Er 12 dpo i dag, og hatt murringer siden EL. Men temperaturen faller.

Aner ikke hvorfor jeg hadde slike symptomer, kanskje fordi jeg fjerne spiral i januar, og kroppen ble ustabil en periode..
 
Back
Topp