Supertipsetråd!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Tips for ditt og datt kan postes her :)

Mitt tips i dag:
Plastertapen baby får på stikket etter vaksinen blir mindre smertefull og lettere å fjerne om den smøres med babyolje. Da løsner den fint :)

Hvis stumpen er rød eller sår er inotyol salve helt fantastisk! Blir bra på noen dager igjen :)

Potetmel er gull på såre stumper. :)

Mitt tips mot sår stump: dropp såpa. Jeg vasker mini under rennende vann hver gang jeg skifter bleie, og bruker såpe maks en gang i døgnet. Aldri vært sår..

Mitt tips mot sår stump: dropp såpa. Jeg vasker mini under rennende vann hver gang jeg skifter bleie, og bruker såpe maks en gang i døgnet. Aldri vært sår..
Vi bruker bare natusan sin såpe (den som er på pumpe), mine har aldri vært såre.. Men vi bruker rennende vann heller enn kluter, da..

Brukte potetmel da hun begynte å bli sår, men hjalp ikke.. Var syk så bæsja veldig ofte! Kjøpte inotyol og vips, nå er stumpen fin igjen :)

tips for å få i baby flytende væske hun bare ska ha litt av, drypp på tutten eller dypp fingen i, så sutter hun det i seg :)

Plages du med å få baby til å rape så gi en liten t-skje vann(kokt på forhånd seff). Kommer fort som bare juling:-)

Når baby får melkeskorpe smører jeg hodebunnen i babyolje, lar det virke noen minutter og så grer jeg hodebunen forsiktig med en kam. Off it goes

Alltid ha stellevesken full av bleier og gjerne to skift med klær, en vet aldri når baby plutselig får mange enorme bæsjebleier på rad...

Kjøp engangstrekk til termometeret på apoteket. Hygienisk og enkelt, spesielt hvis flere bruker samme.

Back
Topp