hakkamakka Forumet er livet VIP 25 Jan 2011 #1 husk slankekrigen da ! fristen for å rapportere vekta er 18 i kveld !
Superteam Forumet er livet 25 Jan 2011 #2 er ikke så flink til det derre der :P Kan godt bli den dårligste slankeren å ryke ut? :P 0,4- denne uka..
er ikke så flink til det derre der :P Kan godt bli den dårligste slankeren å ryke ut? :P 0,4- denne uka..
hakkamakka Forumet er livet VIP 25 Jan 2011 #3 ORIGINAL: Superteam er ikke så flink til det derre der :P Kan godt bli den dårligste slankeren å ryke ut? :P 0,4- denne uka.. hehe.. du kan trekke deg om du ikke vil være med altså .. men du har jo gått ned ! [:)] gidder du finne ut prosenten og?
ORIGINAL: Superteam er ikke så flink til det derre der :P Kan godt bli den dårligste slankeren å ryke ut? :P 0,4- denne uka.. hehe.. du kan trekke deg om du ikke vil være med altså .. men du har jo gått ned ! [:)] gidder du finne ut prosenten og?
Superteam Forumet er livet 26 Jan 2011 #4 ORIGINAL: Myshild Bergsprekken ORIGINAL: Superteam er ikke så flink til det derre der :P Kan godt bli den dårligste slankeren å ryke ut? :P 0,4- denne uka.. hehe.. du kan trekke deg om du ikke vil være med altså .. men du har jo gått ned ! [:)] gidder du finne ut prosenten og? hvordan gjør jeg det? jeg hr gått ned hehe 1 kg siden i går :P Var nok all drikken jeg drakk i helga :P
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken ORIGINAL: Superteam er ikke så flink til det derre der :P Kan godt bli den dårligste slankeren å ryke ut? :P 0,4- denne uka.. hehe.. du kan trekke deg om du ikke vil være med altså .. men du har jo gått ned ! [:)] gidder du finne ut prosenten og? hvordan gjør jeg det? jeg hr gått ned hehe 1 kg siden i går :P Var nok all drikken jeg drakk i helga :P