Superteam...

*Minibønna*

Forumet er livet
Du, at du nevnte en gang at du skulle finne før og etter bilder av bryst operasjonen(med klær)

Forsatt lyst??

Jeg skal ringe klinikk nå ut på våren[8D]

Ja, vi vil se [:)]

[:D]

hehe ja jeg snakket om det ja! :P kan sende på pm hehe

Jeg vil også se! [:D]

Jepp, det hadde vært snilt..

Er rimelig gira på å gjøre det til høsten, så tar mannen ut ferie og er hjemme litt[:D]
ORIGINAL: Superteam

hehe ja jeg snakket om det ja! :P kan sende på pm hehe

ORIGINAL: mamihe

Jeg vil også se! [:D]

Sign! vurderer det sterkt..

hehe føler det ble så KOM Å SEE nå som tråden er til meg hehe men er ikke farlig med tøy på da:P men drit i bildet:P fokuser på "puppene" eller hva man kan kalle det

Ikke quote da, jeg tar det bort før jeg legger meg

Lover...

Borte:)

Borte:)

Ok, saken er avgjort, sånne må jeg ha!!!

Takk for at du viste bilder, du er så pen[:D]

Hvor mye la du inn?

ORIGINAL: *Minibønna*

Ok, saken er avgjort, sånne må jeg ha!!!

Takk for at du viste bilder, du er så pen[:D]

søt du er:)

Ja jeg angrer ikke et sekund!!! Så jeg sier bare, har du lyst, så gjør det :)

ORIGINAL: MariaMommy

Hvor mye la du inn?

jeg la inn 290, men hadde jo ikke akkurat noe å skryte av fra før av.. :P jeg sa at han skulle legge inn et som så best ut til min kropp! han hadde med inn 290 og 320, og endte opp med 290 :)

Hatt lyst i mange år, så nå gjør jeg det bare.. Gidd ikke tenke fram og tilbake mer!

Du er kjempe pen, vakker jente [:D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Hatt lyst i mange år, så nå gjør jeg det bare.. Gidd ikke tenke fram og tilbake mer!

Du er kjempe pen, vakker jente [:D]

jeg har alltid hatt lyst selv! helt fra jeg var 16 og innså at, ok... de blir ikke noe større :P
det har sjenert meg i alle år, og da jeg og tor erik hadde vært sammen i 1 år, sa han at hvis jeg absolutt hadde så lyst på det skulle jeg få låne penger av han! Så kunne han betale den ene, og jeg den andre! Så min venstre pupp er hans hehe:P Han er vel god :))

Du er ei veldig pen jente selv bønna!! :) med nydelige kids :)

Kjempe fine er de, passer din kropp veldig bra [:)]
Feiende flott dame [:)]

Får boobjob av mannen til 30 års dagen[8D], vet ikke om jeg vil ha i noe eller om jeg bare vil heise de -får nesten se når jeg er ferdig med å amme!

Bønna -har du lyst er det bare å kjøre på [:)]

Haha, så om du går fra han så tar han venstre puppen?? Hihi..

Da skal jeg ringe klinikk over neste helg, mamma kommer på søndag og blir en uke, så venter til hun er reist, nå er jeg kjempe gira[:D]

Ja, dette må jeg. Jeg må løfte mine, derfor legger jeg nok inn litt ekstra, de har liksom tatt turen litt langt sørover[&:]

Jeg viste mannen min bildene..han sa"Nice, vil du ha så skal du få"

Love my hubby!

Back
Topp