supertberta..

Trillemor82

Forumet er livet
du har fått meg "hekta" på sangen: berta kjære berta....[:D][:D] også kan jeg bare den strofen... kandu teksten??? jeg får den ikke ut av huet så lenge du heter superberta[8D]

jeg finner også bare den engelske.. men du sender du meg en meld medkontonr på eller? så jeg får overført...[:D]

ORIGINAL: *SuperBerta*

ORIGINAL: Trillemor82

jeg finner også bare den engelske.. men du sender du meg en meld medkontonr på eller? så jeg får overført...[:D]

Ja, det var det ja.. er jo ikke noe stress da..[:)] 

men jeg liker ikke skylde folk penger.. og jeg glemte å ta ut i går.. [&:]

...du er en herlig maskiiiiiiiin!

og så kan jeg ikke mer...[8D]

Berta
Berta, kjære Berta, du er en deilig maskin
Alle som arbeider her er glad for hjelpen din
Åå Berta, kjære Berta, det ække noen som deg
Og når vi programmerer deg
Så går det i en fei, du sier aldri nei, vi vet vi kan stole på deg.

Om dagen er det klirr, om natten røde blink, fra en glad computerhjerne
Noen har sagt at du er et geni
Og vi tror på dem så gjerne, gjerne

Åå Berta, kjære Berta, ja du er noe for seg
Og når vi programmerer deg
Så går det i en fei, du sier aldri nei, vi vet vi kan stole på deg!
durumdudum...

nå får jeg sove godt i natt også!![:D] men du? skal dere bort i jula eller vil du bli med en kveld til peppers?

DER var den ja!

Hvordan går det med armen til mannen din superberta? Ordnet det seg greit?

ja... TOPP STEMNING!!!!![8D] vi har også fri på dagtid... sååå da er vi gjerne med å finne på noe.. [:)] skal være hjemme i hele jula.. så om jeg tar med meg malin opp til dere, eller leker ute med dere, kan julie være hjemme med morten! det er herlig![:D] men da kan vi jo kanskje teste peppers en gang i løpet av jula også da.. [:)][:)]

hahahaha...jeg kunne bare første verset jeg!!!

ja... TOPP STEMNING!!!!![8D] vi har også fri på dagtid... sååå da er vi gjerne med å finne på noe.. [:)] skal være hjemme i hele jula.. så om jeg tar med meg malin opp til dere, eller leker ute med dere, kan julie være hjemme med morten! det er herlig![:D] men da kan vi jo kanskje teste peppers en gang i løpet av jula også da.. [:)][:)]

Vi er med vet du![:D]  Bertine vil gjerne hilse på Julie en dag også, er jo LITT opptatt av babyer..[8D][:D]  Så vi kan jo komme på besøk til dere en dag også..[:)]

Topp stemning!!![;)]

TOPP STEMNING!! da er dere hjertelig velkommen på besøk en dag altså!! [:D] haha..også må jo vi to gå tur.. jeg har jo noe å vise deg.. haha... [:D] 

Vi er med vet du![:D]  Bertine vil gjerne hilse på Julie en dag også, er jo LITT opptatt av babyer..[8D][:D]  Så vi kan jo komme på besøk til dere en dag også..[:)]

Topp stemning!!![;)]

TOPP STEMNING!! da er dere hjertelig velkommen på besøk en dag altså!! [:D] haha..også må jo vi to gå tur.. jeg har jo noe å vise deg.. haha... [:D] 

Halllllllooooooo...TOPP STEMNING kommer fra meg altså...ikke rapp det da

[8D]

Back
Topp