Supersikler

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Ja - babyen min sikler helt villt mye.
Bruker nå smekker fra name it med fleece på baksiden, men forsiden i bomull blir jo så fort våt. Såpass mye at hun blir våt og kald på haka og bollekinna. Finnes det noe bedre der ute? Må nå for tiden bytte smekke med 15-30 min mellomrom og det er aldri nok tørre smekker selv om jeg har sikkert 20 stykker. Storebroren sikla aldri så dette er nytt :hilarious:
Tips?

Jeg husker at jeg hadde et par smekker i ull (arvet etter ungene til søsteren min, våre siklet aldri så veldig, så ikke så mye jeg brukte dem:p), kanskje det kan hjelpe? :)

Jeg husker at jeg hadde et par smekker i ull (arvet etter ungene til søsteren min, våre siklet aldri så veldig, så ikke så mye jeg brukte dem:p), kanskje det kan hjelpe? :)

Tror jeg må sjekke ut mer ull ja. Har et par hjemmestrikka men de tørker 5 ganger så sakte som name it smekkene. Så da må jeg isåfall strikke mange. Eller kanskje dobbel hjemmestrikka smekke? Kjøpte en ullsmekke fra Joha, men den er bare 30% ull eller noe sånt og bodyen blir bløt gjennom. Så må være 100% hvertfall.
Føler hele dagen går til å lete etter smekker og det henger smekker til tørk på alle kjøkkenstolene konstant - lol. Det er så ille nå at hun må ha smekke fra badet og opp på soverommet så hun ikke sikler ut pysjen før hun får lagt seg ned og roa ned med smokk.
Det renner konstant, jeg må bytte overdel flere ganger også fordi hun sikler meg ut mens jeg har henne på armen. Det er bare så mye at jeg ikke trodde det var fysisk mulig å sikle så innmari mye :laughing001

Ja - babyen min sikler helt villt mye.
Bruker nå smekker fra name it med fleece på baksiden, men forsiden i bomull blir jo så fort våt. Såpass mye at hun blir våt og kald på haka og bollekinna. Finnes det noe bedre der ute? Må nå for tiden bytte smekke med 15-30 min mellomrom og det er aldri nok tørre smekker selv om jeg har sikkert 20 stykker. Storebroren sikla aldri så dette er nytt :hilarious:
Tips?
Når mini fikk tenner så la jeg bare papir mellom body og brystkassen, det var det eneste som holdt lengre enn 10 minutter :joyful:

Back
Topp