Supersans!

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Jeg tar meg selv stadig i å veldig kjapt oppdage og kommentere ulike lukter, for jeg kjenner deg nemlig med EN GANG!! Hei! Nå er det noen som røyker en plass. Hmm... Hvem er det som lager noe på kjøkkenet... Hva har du på skiven som lukter så rart? Er det noe som brenner?!

Haha... Det er Funny. Håper ingen er smarte nok til å "lukte" lunta... ;)

Flere med supersanser om dagen?? :)

Jeg tar meg selv stadig i å veldig kjapt oppdage og kommentere ulike lukter, for jeg kjenner deg nemlig med EN GANG!! Hei! Nå er det noen som røyker en plass. Hmm... Hvem er det som lager noe på kjøkkenet... Hva har du på skiven som lukter så rart? Er det noe som brenner?!

Haha... Det er Funny. Håper ingen er smarte nok til å "lukte" lunta... ;)

Flere med supersanser om dagen?? :)
Jepp, samme her! Jeg lukter ALT føler jeg, på godt og vondt, men mest vondt ;)

Samme her... Og parfyme er noe av det værste som finnes.. Hehe ihvertfall nå. Jeg har mye kundekontakt og jeg sliter når de kommer for nærme. Jeg tar et steg bakover, de tar et steg framover. Føler at de helst ska stå oppe på meg... Og noen lukter det egentlig bare dritt av.. Hehe blæh...

Jeg er sikker på at jeg lukter mugg på en mils avstand. Selv om det er ryddet vekk og vasket etter det :P
Hadde noe brød som var muggent her og jeg syns det veltet mot meg fra søpla i flere dager, selv om jeg vasket skap og søppelkasse :P

Ufff merker akkurat det samme !!! Samb. min måtte bytte perfyme :/ helt forferdelig..
Vi hadde også kjøpt oss en hel dag i spa, men da var det sauna med masse forskjellige lukter og jeg klarte ikke å være der inne hehe.. så jeg måtte dra hjem :(

Spesielt røykelukt synes jeg er forferdelig, jeg blir i tillegg sint når jeg lukter sigaretter... naboen vår (bor i rekkehus med 4 leiligheter) går alltid ut sent på kveldene\ nettene og RØYKER så det siver inn vinduet vårt å jeg våkner å er superkvalm av den vemmelige lukta. Da har jeg bare lust å gå ut å KLIKKE :smiley-angry016 :violent006 får ikke sove igjen får røykelukta er borte.

Klarer heller ikke lukten av hundene mine, eller samboeren min når han kommer hjem fra jobb. Nøtter, og alt som lukter sterkt får meg til å bli uendelig kvalm og dårlig. Jeg er rett og slett blitt sinnataggen med ufrivillig god luktesans laughing7

Hehe... Jeg får helt fnatt av svettelukt, og tissevåte klær fra jentungen. Vaskemaskinen går i ett banka kjør... :D

Back
Topp