Supernatural

Jeg og kjæresten er virkelig hekta. Haha. Er jo et par episoder her og der slm ikke er like gode, og det tok et par episoder å komme igang. Men handlingen blir bedre og bedre. Klarer virkelig ikke legge den ifra oss. :-)

Liker ikke den sjangeren, så vet ikke. Jeg likte det ikke hvertfall.

Jeg og kjæresten er virkelig hekta. Haha. Er jo et par episoder her og der slm ikke er like gode, og det tok et par episoder å komme igang. Men handlingen blir bedre og bedre. Klarer virkelig ikke legge den ifra oss. :-)
Er de like skummel hele tiden ? Har sett 2 episoder nå å synes den var bra foreløbig, men ikke når jeg er alene :o

Er faktisk skumle ja. Hehe og er bare å glemme å se d alene. Hvartfal nå som jeg er gravid kommer drømmene strømmende på.

FANTASTISK serie.
Sesong 1 er tidvis ganske skummel, ellers helt grei.
Fra sesong 2 begynner man å lukte på de større plotlinjene, og serien blir bare bedre og bedre.
Sesong 2-5 er MUST SEE TV - banna bein, en av de kuleste plotene på TV og fantastisk mange gode episoder og øyeblikk.
Sesong 6 er meh, sesong 7 er ikke særlig sterk, mens sesong 8 halvveis offisielt blir kalt "season GR8". ;)
Sesong 9 er omtrent halvveis, og har så langt blitt døpt "season Fine". ;)

Liker du kjekke menn med mye "man-pain", kule bad guys og EPISKE historier, så er dette serien for deg!
Pluss for at den IKKE tar seg selv særlig høytidelig og har noen øyeblikk med metahumor som er ubetalelige, slik at den ikke faller i fella og blir alt for fylt av "drama". :)

Liker den veldig godt, er godt i gang med sesong 9 nå da :) Sesong 7 var litt laber syns jeg ;) Men når jeg kom over den suste plutselig sesong 8 over på null komma niks igjen.

Mye humor innimellom, noen episoder er jo skumlere enn andre, men alt i alt, syns jeg det går fint å se alene da. Min mann liker ikke sånn type film, mens jeg elsker sånn type film :P Dean er jo den hunken å se på da :P

Så det er absolutt en kjekk serie å se på syns jeg :)

Jeg digger serien:) Fulgt med siden det starta:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eeeelsk! Har sett ses 1-5 nå på ett par mnd. Liten pause nå, ser en episode nå og da. Dean er såååå artig!!! Det er både skummelt, artig, spennende og fint å se på;)
Etterhvert blir det sammenheng i alt som skjer og har skjedd tidligere.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Elsker den serien. Er i sesong 9 nå. Hvis den sjanger er av interesse, så MÅÅ du se.. hehe ;)

Jeg ser den og synes den er spennende :)

[="Minerva, post: 17116667, member: 11598"]FANTASTISK serie.
Sesong 1 er tidvis ganske skummel, ellers helt grei.
Fra sesong 2 begynner man å lukte på de større plotlinjene, og serien blir bare bedre og bedre.
Sesong 2-5 er MUST SEE TV - banna bein, en av de kuleste plotene på TV og fantastisk mange gode episoder og øyeblikk.
Sesong 6 er meh, sesong 7 er ikke særlig sterk, mens sesong 8 halvveis offisielt blir kalt "season GR8". ;)
Sesong 9 er omtrent halvveis, og har så langt blitt døpt "season Fine". ;)

Liker du kjekke menn med mye "man-pain", kule bad guys og EPISKE historier, så er dette serien for deg!
Pluss for at den IKKE tar seg selv særlig høytidelig og har noen øyeblikk med metahumor som er ubetalelige, slik at den ikke faller i fella og blir alt for fylt av "drama". :)[/quote]
Kunne ikke forklart det bedre:-)

Jeg absolutt ELSKER den. :Heartred Har hele serien (det som hittil er utgitt) i dvd hyllene her :)

Back
Topp