Supermom

Mirmamm

Glad i forumet
Junibarna 2015
Bleieskift, amming, flasker, klesvask, husvask osv osv. Ser nok ikke så perfekt ut som vi skulle ønske i hjemmene våre, eller er det bare meg? Men innimellom får jeg til litt ekstra, og får skikkelig god-følelse av det, nesten så jeg er en av de der supermoms som tropper opp fullshina med cupcakes på ene armen og babyen i den andre :p
Nå har jeg bare bakt, men føler meg veldig flink :)
Hva får dere til å føle dere som supermoms? :)
 

Vedlegg

  • 1441198782541.jpg
    1441198782541.jpg
    52,6 KB · Visninger: 59
Når jeg har brukt mye tid til å roe ned, leke og kose masse med begge barna.. Når begge barna er strålende fornøyd, da føler jeg meg som en supermamma :)
 
Når begge barna er glade, uten bruk av ipad eller bestikkelser, husarbeidet er gjort, sunn middag er laget og hunden har fått være med på minst en trilletur i løpet av dagen. Det skjer en gang iblant, og de dagene føler jeg at jeg kan klare alt. Høyere mål enn å komme greit igjennom dagen har jeg ikke. :p
 
Når jeg har lagt alle 3 ungene i seng til kl 20.00 og ikke var litt svett en gang :D sikkert et år til neste gang det skjer:p Hadde også ryddet og vasket litt hus, laget middag, lekt og snakket mye med alle og var aleine med ungene fra 07.00 til 21.30. Dette var på mandag og det var tidenes dag!
 
Når jeg har lagt alle 3 ungene i seng til kl 20.00 og ikke var litt svett en gang :D sikkert et år til neste gang det skjer:p Hadde også ryddet og vasket litt hus, laget middag, lekt og snakket mye med alle og var aleine med ungene fra 07.00 til 21.30. Dette var på mandag og det var tidenes dag!
Sånne dager er best :)
 
Back
Topp