supermammaene:)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Skål for alle super-mammaene i februar 2010 forumet!:)
Trur folk på jobben og sambuaren mi er smålei av babyverden maset mitt;P Eg prater ikkje om tv-seriar, nyheter, facebooknews eller lignande. Men ting som folk deler her;) (og litt andre ting eg leser på andre forum) :)
Eg synes alltid det er spennande å sjekke kva nytt som har skjedd sidan eg var innlogga sist!:)
Eg er sikker på at dåke kjem til å bli nokon fantastiske mødre alle sammen (og dei som har barn frå før er supre mødre allerede)

*hoppandes glade hormonklem*

ORIGINAL: sorciere_

Skål for alle super-mammaene i februar 2010 forumet!:)
Trur folk på jobben og sambuaren mi er smålei av babyverden maset mitt;P Eg prater ikkje om tv-seriar, nyheter, facebooknews eller lignande. Men ting som folk deler her;) (og litt andre ting eg leser på andre forum) :)
Eg synes alltid det er spennande å sjekke kva nytt som har skjedd sidan eg var innlogga sist!:)
Eg er sikker på at dåke kjem til å bli nokon fantastiske mødre alle sammen (og dei som har barn frå før er supre mødre allerede)

*hoppandes glade hormonklem*

Hehe...[:)] Så søt du er da!
Er veldig bra å ha det forumet her og med alle jentene her inne som kan bidra med råd og tips.[:D]

Jepp! Sambuaren min har sakt det også.. Han føler nok av og til at eg tyr til babyverden framfor han, men samtidig er han veldig glad for at eg har dette forumet fordi han ofte kan komme til kort.. =)

Her er det dessværre omvendt. Samboer liker ikke at jeg er innpå babyverden han... Tror det setter griller i hodet mitt.
Som at jeg ikke kan tenke selv liksom[>:]

eg har blitt meir beroliga av å lese her;) dessuten så synes ikkje eg det er så mange "skrekkhistorier" å lese her.. små bekymringer som blir diskutert og som ein somregel finner ut at ikkje er så farlig likevel;)

Jeg skåler med brus. [8D] Jeg finner en viss trygghet i å være her. I tillegg er det kjempekos å følge hverandre. [:)]

Du blir en god mor du også, sorciere_!! Og alle dere andre også!!

Synes vi er en fin gjeng her inne jeg- også er det gøy at vi kan følge hverandre, ja=)

Syns det er heilt supert, eg:) Synes det er så fint å nokon å glede seg sammen med til februar;)

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg skåler med brus. [8D] Jeg finner en viss trygghet i å være her. I tillegg er det kjempekos å følge hverandre. [:)]

Jeg er også glad for å ha blitt "kjent" med alle dere jentene her inne! Godt og trygt å fortelle, diskutere og kommentere her inne..

Har en annen venninne som er gravid - det er jeg også veldig glad for!!
Og tenker at jeg sikkert hadde mast og skravla alle venner, de på jobb, familie og ikke minst sambo halvt i senk om jeg ikke hadde hatt BV[:'(]

Tror nok sambo er glad for det å - han synes det er nok babysnakk som det er[:D]

Takk jenter - og til deg sorciere_ som begynte tråden

ORIGINAL: siljegulli

Her er det dessværre omvendt. Samboer liker ikke at jeg er innpå babyverden han... Tror det setter griller i hodet mitt.
Som at jeg ikke kan tenke selv liksom[>:]

Noe alla det samme her, men digger bv så bryr meg ikke[8D]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

me2 :) kjempe bra termin forum :)) i looooooove it [:)]

*smile frå øyre til øyre*
Det er så bra at alle liker seg her:) Men elles ville det vel kanskje ikkje vert så mangen her;p

Åh:) Eg trur eg har fått overdose av lykkehormon for tida:) Er så glad og positiv atte!;)

Back
Topp