Supermamma!

Mammacile

Mammacile
ÅÅhh idag må jeg bare dele med dere at jeg har hatt en fantastisk dag som Supermamma! Det ble heftigere enn jeg noen gang kunne forestille meg å bli mamma. Bekkenplager etter fødsel, kolikkbaby som har skreket i 2,5 mnd, minimalt med søvn og ernæring, brystbetennelse, vektnedgang hos baby og lite melk..listen er lang!

MEN idag har jeg lagt ordentlig god fiskemiddag fra bunnen av - og fikk spist den mens den var varm (første gang siden fødselen)! Lille sovnet av seg selv i vuggen på dagtid (for første gang siden fødselen), og jeg fikk ryddet ut av oppvaskmaskinen, satt på klesvask og støvsugt! Jeg fikk handlet inn matvarer med lille i vognen uten gråting (det skjer aldri). Jeg fikk raspet gulrøtter til kaken jeg skal bake til lilles navnefest. Og ikke minst - baby i seng før kl.20! Sitter med et glass rødvin i sofaen med mannen, vel vitende om at det er et par timer til neste amming og smiler trill rundt. Føler meg som supermamma idag :D Jammen er jeg heldig!!
 
Herlig! Sånne dager må man bare lagre på minnet, og ta fram når man sitter utslitt i senga med en gråtende baby som overhodet ikke får til å sove, mens sulten gnager og huset ser fullstendig bomba ut :p

Jeg har hatt et par av de håpløse dagene nå denne uka, men klart å trøste meg med at alle dager ikke er slik, og at det har vært noen fantastiske innimellom ;)
 
Nyt! Du er flink! :) Jeg har også hatt en supermammadag, og det er så utrolig deilig! De kommer oftere og oftere, heldigvis. Det er så deilig å føle at man mestrer den nye hverdagen. :)
 
Åå, kjenner jeg blir misunnelig! Send en sånn dag denne veien :)
 
Nyt! Du er flink! :) Jeg har også hatt en supermammadag, og det er så utrolig deilig! De kommer oftere og oftere, heldigvis. Det er så deilig å føle at man mestrer den nye hverdagen. :)
Så bra!! Ja har kjent mye på utilstrekkelighet de siste mnd, så det er så deilig!! Har alltid lurt på hvordan småbarnsmødre får gjort noe helst utenom amming, byssing og trilling:p Helt ny hverdag:)
 
Herlig! Sånne dager må man bare lagre på minnet, og ta fram når man sitter utslitt i senga med en gråtende baby som overhodet ikke får til å sove, mens sulten gnager og huset ser fullstendig bomba ut :p

Jeg har hatt et par av de håpløse dagene nå denne uka, men klart å trøste meg med at alle dager ikke er slik, og at det har vært noen fantastiske innimellom ;)
Man lever heldigvis lenge på slike gode dager, sånn at vi takler de mer krevende (som det har vært mange av):) Håper dere har en mindre håpløs dag idag:Heartred
 
Back
Topp