Men ikke i dag...
Sliter med samvittigheten og selvtilliten om dagen. I går skulle jeg være alene med 3 åringen hele dagen, noe jeg gruet meg lenge til, fordi jeg føler jeg ikke strekker helt til. Blir fort sliten og det er ikke gøy når 3 åringen ikke blir sliten
så i går tok jeg virkelig i, handletur på morraen, foreldre og barn turn, tur på fotballbanen og diverse aktiviteter rundt en fotballcup samt en tur på skøyter på ettermiddagen! Magisk nok var jeg ikke helt utslitt i gårkveld, men formen i dag...fysj og æsj...skulle trodd jeg hadde vært på fylla i mange dager og har blitt 80 år i løpet av natta. Sendte mann og barn på tur og ligger rett ut på sofaen i dag...
Men i går, da var jeg ihvertfall supermamma...og kanskje i dag også...selv om samvittigheten ikke sier det i dag, men kanskje...kanskje jeg duger som mamma i dag også
Tipper 3 åringen mener jeg duger, så får bare godta det...
Sliter med samvittigheten og selvtilliten om dagen. I går skulle jeg være alene med 3 åringen hele dagen, noe jeg gruet meg lenge til, fordi jeg føler jeg ikke strekker helt til. Blir fort sliten og det er ikke gøy når 3 åringen ikke blir sliten
Men i går, da var jeg ihvertfall supermamma...og kanskje i dag også...selv om samvittigheten ikke sier det i dag, men kanskje...kanskje jeg duger som mamma i dag også
Tipper 3 åringen mener jeg duger, så får bare godta det...