Superluktesans og smakssans!

Monafie

Flørter med forumet
Sjefen til gubben røyker, så han stinker når han kommer fra jobb! Jeg skjærte opp pølser til middag her om dagen og skrubba hendene fordi de luktet så pølse... Men fikk ikke lukten vekk så måtte sove med hendene under dyna :p:p
kaffen jeg alltid drikker smaker nå dritt! Og den ene bhg tanta til Trym bruker mye parfyme så Trym lukter skikkelig parfyme når jeg henter han! Haha...

Flere som har super-luktesans??

Lukter alt! Helt grusomt. Det verste er hvitløksånde.... Og det er jo hvitløk i nesten alt! Gubben må omtrent trykke ansiktet gjennom veggen hver natt for at vi skal ligge lengst mulig fra hverandre.... Fordi han har spist hvitløk! Baaahhhh!!!!

Jepp, kan nærmest lukte hva folk har spist til frokost. Og er så heldig og jobber med ei som ikke pusser tennene om morgenen! Som om jeg ikke var kvalm nok fra før... :P

Gleder meg ikke til den luktesansen kommer tilbake.... Det er jo snart jul og da blir det mange lukter. Aquevitt, pølser, ribbe, surkål....

Haha, jeg har ikke grusom luktesans, men jeg synes ting lukter fælt! Nesten alt gjør.. Er potte tett for øyeblikket, men kjenner allikevel de grusomme luktene :P luktesans på bærtur

Superluktesans var mitt første symptom... Men nå har jeg hatt influensa så den har vært helt borte ei uke... Men idag er den på vei tilbake :) tror det må være noe som skal beskytte oss mot å spise fordervet mat... :p

Superluktesans var mitt første symptom... Men nå har jeg hatt influensa så den har vært helt borte ei uke... Men idag er den på vei tilbake :) tror det må være noe som skal beskytte oss mot å spise fordervet mat... :p
Ja det har jeg tenkt også! :)

Jepp, kan nærmest lukte hva folk har spist til frokost. Og er så heldig og jobber med ei som ikke pusser tennene om morgenen! Som om jeg ikke var kvalm nok fra før... :P
Ha ha! Her får ikke gubben mye koos før tenna er pussa! Heldigvis sitter jeg ved siden av ei som lukter veldig godt på skolen! Nesten litt flaut siden jeg lukter på henne... Må spørre åssen sjampo hun bruker så jeg kan kjøpe meg den!!

Luktesansen er veldig følsom, det passer absolutt ikke sammen med kvalme :P :( Bah...

Ha ha jobber i barnehage på småbarns avd, gitt om eg gleder meg til bommelibom bleiene da! Og hvordan unngå dem UTEN å røpe det for kolleger? grenser for hvor lenge jeg klarer å holde pusten!:-))

Det er helt forferdelig.. Kjenner ALLE lukter, og det er få som er gode. Mannens parfyme feks.. Blir dødskvalm av den :o

Ha ha jobber i barnehage på småbarns avd, gitt om eg gleder meg til bommelibom bleiene da! Og hvordan unngå dem UTEN å røpe det for kolleger? grenser for hvor lenge jeg klarer å holde pusten!:-))

Hehe... Jeg også :P Så er det tydeligvis mange av barna som ikke pusser tennene sine om morgenen :(

Back
Topp