Superlang premieskravling

221 Kanskje man skal stå opp snart?:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

222
Har så lyst på en dupp (ungene var oppe 06:15), men sambo fant ut at han skulle bruke tiden vi hat barnevakt til å teste stereoanlegget :(

124

Jeg og ungene har vært hos ene gudmoren dems å vårt i fjæra. Kosa oss i sola. Ungene kasta stein i have. Skikkelig stas :)
Etterpå gikk vi inn på hytta å laga vaffler. Jentungen fikk lov å hjelpe til. Så hun var " mesterkokk " i dag :P
Nå har jeg fått en trøtt minstemann i seng. Å håper jentungen er snill med meg i kveld. Er så trøtt og har et bekken som ikke sammarbeider helt i kveld.

226

God morgen :)

228

Håper helga går fort. Jordmortime på mandag :P

229
Lurer på om legen kan se kjønn på ul etterpå....leser jo at dyktige leger kan se det tidlig, og jeg tror min er flink, eller han har hvertfall det beste utstyret som jo bør gjøre det mulig...

230 Det nlir jo spennende Piksi :D Lykke til!

232
Var på svangerskapskontroll i dag så ble lite lesing på meg..

233

Vi har to rampete gutter i dag. Kjenner tålmodigheten min fikk en dårlig start på dagen.

235
Ferdig med waldorfsalat og sjokoladekake, bare salater, potetsalat og focaccia igjen:(

237
Hjemme fra lag, vondt i hvert ben i kroppen. Guttungen ble igjen hos farmor, men frykter jeg våkner tidlig i morgen allikevel:(

239
Altfor tidlig å stå opp, men er lysvåken .. Og kvalm=sulten

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Back
Topp