Superlang premieskravling

161 Hender det at dere ligger i senga å tenker på mat?:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

162 gjesp.. Lyst å jage opp mannen så eg kan sove.. Men e hans dag å sove lenge... :P

babyjente 27 Juli ♡

Skulle ønske jeg kunne sove. Men nei, eksamen i morgen, blæ...
165

Sitter og jobber på hjemmekontor tenkte snike meg en tur på treninga etterpå
167

168 Knapt sovet i natt ;/ 2 timer max.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ferdig på treninga, ble en halv time på mølla før 45 min CoreBall, som absolutt kan anbefales, hun maste om stramming av bekkenbunn hele timen:)
169

Nettopp fått tømt og satt inn nytt og satt på oppvaskmaskina. Pluss satt på en maskin klær. Nå skal jeg prøve å få støvsugd og ryddet litt mer.. * Ikke så glad i husarbeid i dag :p *

170

171. Faktisk fått gjort litt husarbeid i dag jeg også. Begynner å få troa på at jeg er i ferd med å bli bedre i formen.

171. Faktisk fått gjort litt husarbeid i dag jeg også. Begynner å få troa på at jeg er i ferd med å bli bedre i formen.
Så bra at formen begynner å bli bedre.. Svingende form her, men er bare nøtt å få gjort noe mens ungene er i barnehagen. Har ikke sjangs når de er hjemme..

Last edited:
Sitter å lurer på hvor mange kakestykker jeg skal kose meg med når vi skal i bursdag hos farmor etterpå.....
176

Sitter å lurer på hvor mange kakestykker jeg skal kose meg med når vi skal i bursdag hos farmor etterpå.....
176
Så mange du vil ? :P :D

Det ble tre, godt jeg har trent idag:)
Guttungen ble igjen hos farmor og farfar så da er det bare meg selv i morgen tidlig, det blir digg
178

Men jeg får jo ikke nytt å sove lenge da:( siden jeg må på jobb
179

Dette ble en lang arbeidsdag - snart ferdig heldigvis :-)

180

Back
Topp