Haha!! Men kan jo se at det blir litt kladd i reglemanget vi fikk ikke noe trøbbel den gangen, men da var det heller ikke mulig å vinne så mye...jeg har ikke vært her siden 2008 så jeg aner ikke
Better safe than sorry!
27.12.14
02.06.10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!! Men kan jo se at det blir litt kladd i reglemanget vi fikk ikke noe trøbbel den gangen, men da var det heller ikke mulig å vinne så mye...jeg har ikke vært her siden 2008 så jeg aner ikke
Better safe than sorry!
Jeg for min del har godt over 200 innlegg, men siden jeg opprettet ny bruker i dette svangerskapet må jeg vente en måned med å bli med...Litt skummelt at man kan trykke tall for å komme inn på skjult forum, just saying
Mener ikke deg, men folk vi kanskje kjenner som ikke tilhører her. Litt paranoid kanskje, men litt ekkel tankeJeg for min del har godt over 200 innlegg, men siden jeg opprettet ny bruker i dette svangerskapet må jeg vente en måned med å bli med...
Er jo bare tidsfordriv...
27.12.14
02.06.10
Ser den, men er det noen som faktisk gjør det da?!Mener ikke deg, men folk vi kanskje kjenner som ikke tilhører her. Litt paranoid kanskje, men litt ekkel tanke