Superlang premieskravling

362 vil sove lenge imorgen men kan ikke det,skal på jobb. nattinatt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

363
Får ikkje sove... Og mini våkner vel kl 5 som vanlig hipp hurra for søvnmangel!!!! :-)

❤️løvemor❤️leon❤️

265
God morgen. Ble vekket av at en bie ( eller veps ) kom inn på soverommet kl 6 i dag tidlig. :eek:
Jeg er bokstevelig talt livredd for de skapningene der. Så håper jeg får tak i myggnetting i dag så jeg kan fortsette å ha vinduet åpent om natta.

369 skal være riktig nå..

371
Gleder med SÅ til i morgen. Da skal guttungen tidlig i bhgn, jeg skal jobbe superfort på hjemmekontor, hente guttungen ca ett, og kjøre på hytta. Der venter mann og hunder som dro oppover på tirsdag.
Har bare vært der en helg siden november så det skal bli deilig!

372
Har vært ute å spist med to veninner i dag, kjempekos :D Og nettopp lagt ut simovogna mi for salg.. Iiiiik! :O

374
Skal ha en bugaboo donkey siden eg då vil ha 2 vognbarn :)

374
Æsj tror vi må kjøpe ny vogn også. Guttungen sluttet å sove på dagen rett før jul så den ble satt i garasjen, så i helgen at den hadde fått sånn jordslag eller hva det heter, på kalosjen:(

375
Åå, det er kjedelig :( Prøv å google litt å se om du finner noen triks for å få det bort. :)

376 Natta.. Soove godt.

380 skulle levere guttungen tidlig idag så vi fikk dratt tidlig på hytta. Jeg våknet nå han sovet ennå, ting går sjelden som planlagt:)

Back
Topp