Superlang premieskravling

301
Ferdig med svømminga til guttungen, skal bli litt godt for det er mye kjøring for 30 min i vannet

303 bestemt meg for søskenvogn i dag :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

305

Etter 10 timer på jobb er kroppen min kaputt.. Hjelper dårlig at det er nesten +18 og vindstille :P
Bør ikke klage på det fine været, men vannskelig å sove når det er så varmt.

306 glede meg t å gå i kongeparken på lørdag :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

307 gleder meg veldig.. på fri helg.. :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper søvnen kom. Trodde gravide sko være mer trøtte eg, men har også slitt med å sove noen netter:/

Sent from my iPhone using BV Forum

312
Guttungen ville dra til Kiel litt tidlig idag, da er det lettvint med TV på rommet til en trøtt mamma:)

315
Søvnen kom når jeg skulle stå opp :p
Flere som våkner midt på natten og ikke får sove igjen eller? Sovner fort på kvelden...

316
Sov 11 etterlengtede timer i natt <3

317 prøver å sove etter nattvakt. men må på do ...igjen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

318
4 timers søvn i natt *gjesp* Men det var ikke pga at jeg ikke var trøtt og ikke fikk sove. Det var mer pga varme, Cruise båt som begynte å spille musikk over høytalere kl 24 så hele øya må jo ha hørt det.
Da jeg endelig hadde sovna igjen så måtte jo da denne måte fløyte å gi beskjed om at " NÅ DRAR VI SNART " Hva er vitsen liksom midt på natta. Selv hurtigruta som kommer inn her i 5 halv 6 tiden fløyter ikke.
Så hadde man da to små troll som våknet å var tørste.
Blir en laaang 9-4 dag på turistinformasjonen i dag med to-3 cruise båter til.. Spent på hvor mye engelsk jeg klarer i dag :P

Heldigvis helg i morgen å Alta tur :D Skal møte elste jenta til gubben. Ungene gleder seg :D

319
Sitter og venter på kiropraktor, håper det et siste timen idag....

Back
Topp