Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Fortsatt gravid? Hvor langt på vei er du eventuelt?Testet i går og er gravid!!!![]()
Ble gravid den første pp jeg prøvde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt gravid? Hvor langt på vei er du eventuelt?Testet i går og er gravid!!!![]()
Er det ikke vanskelig å få i seg så mye gulrot at man får tilstrekkelig av betakaroten..? Eller, veit jo ikke hvor mye man trenger da;p Tenker bare at jeg har masse betakarotentbl liggende fra den gang jeg ønsket å bli brun.. de er muligens utgått på dato, men neppe skadelige. Tror jeg skal prøve demNoen flere her inne som har tips og råd om kosthold?har begynt med bidronninggele, gulrot, folat og omega 3 + salviete.
Jeg spiste ikke gulrot hver dag, men prøvde så ofte jeg husket! Tok også bidronninggele hver dag, og jeg fikk EL tidligere denne syklusen. Noe må jo kosthold ha hatt å si!Er det ikke vanskelig å få i seg så mye gulrot at man får tilstrekkelig av betakaroten..? Eller, veit jo ikke hvor mye man trenger da;p Tenker bare at jeg har masse betakarotentbl liggende fra den gang jeg ønsket å bli brun.. de er muligens utgått på dato, men neppe skadelige. Tror jeg skal prøve demEllers er jo gulrøtter godt da, skal prøve å spise mer av det også
![]()
EL kom 5 dager tidligere denne syklusen enn forrige! Det «nye» jeg har tatt denne PP er bidronninggele, salviete, lakrisrot-te, grapefruktkjerneekstrakt, sink, c-vitamin og betakaroten.. ikke godt å si hva som har bidratt til hva da men!Jeg spiste ikke gulrot hver dag, men prøvde så ofte jeg husket! Tok også bidronninggele hver dag, og jeg fikk EL tidligere denne syklusen. Noe må jo kosthold ha hatt å si!![]()
Tro kan eventuelt også flytte fjell
Men jo, jeg tror nok kosthold har en viss betydning 
Haha fantastisk!! Lykke til i DPO landEL kom 5 dager tidligere denne syklusen enn forrige! Det «nye» jeg har tatt denne PP er bidronninggele, salviete, lakrisrot-te, grapefruktkjerneekstrakt, sink, c-vitamin og betakaroten.. ikke godt å si hva som har bidratt til hva da men!Tro kan eventuelt også flytte fjell
Men jo, jeg tror nok kosthold har en viss betydning
![]()